Halmstad...
« Föregående · 22858 Till forumet
Sv: Halmstad...
Jo, och det jäkla gnällbältet kan stanna där också och inte sträcka sig längre ner.... visserligen har mif fått en däng av detta också men i nordväst där spelar RÖGLE och har existerar inget sånt!!!
« Föregående · 22858
Kan inte Hammers fansen göra nåt annat än klaga på precis allt....ni kan väl börja intressera er för sporten istället för all show runtomkring...
Gnällbältet har sträckt sig ner till Halmstad...
Forza Rögle!