Hammers mot konkurs
« Föregående · 177684 Till forumet
Sv: Hammers mot konkurs
Kolla in den här länken.
Kan konstateras att rollerna är ombytta nuförtiden. Innan var Rögle alltid det svarta fåret i media medan Hammers och HIF verkade sköta sig exemplariskt...
Kan konstateras att rollerna är ombytta nuförtiden. Innan var Rögle alltid det svarta fåret i media medan Hammers och HIF verkade sköta sig exemplariskt...
Sv: Hammers mot konkurs
Tvivlar på att Halmstad kommer att köra hockeylaget i kånkan för de kaffepengarna. Uppgörelser och avbetalningsplaner upprättas, och allt blir frid och fröjd.
Men de lär nog få dra åt svångremmen rejält och då är det väl frågan hur spelarmaterialet kommer att se ut framöver. Snabbt tillbaka till ettan och en tynande tillvaro, fjärran från tidningsrubriker och reportage på riks-tv.
Slut på sagan om det framgångsrika poplaget.
Men de lär nog få dra åt svångremmen rejält och då är det väl frågan hur spelarmaterialet kommer att se ut framöver. Snabbt tillbaka till ettan och en tynande tillvaro, fjärran från tidningsrubriker och reportage på riks-tv.
Slut på sagan om det framgångsrika poplaget.
« Föregående · 177684
Kolla på 18.10 sändningen