« Föregående · 2196374 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Jocke avgör! En match till! Torskar vi då är jag ändå mer än nöjd!
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Zappaholic: Jaså, ser inte matchen. Ja, han ska stängas av. Riktigt dåligt i så fall
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: ja hur tusan ska det här sluta! Ni har ifs allt att vinna i kväll, gäller att vi håller oss cool, ang. Lindholm så var det inte snyggt
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Lindholm måste ju stängas av för det där. Kör.medvetet in Brithéns huvud i sargen.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Jo men det känns som 1-2 hänger i luften, skönt andra perioden tog slut 😅
Sv: Slutspel 2021
Lub: Eller så är saiks spelare kortväxta 😀 Skämt åsido... tycker att Rbk borde köra med mörka match kläder. Inte bara grönt och vitt ... de kunde införa blåa eller svarta kläder med klubbens emblem.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Ja ingen finalskumpa idag men ändock jämnare än siffrorna visar. Vi får hoppas på en bättre start i morgon, spänningen fortsätter....
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: vi fick en del enkla utvisningar med oss i första och de bana väg för det här, nästa match kan vara helt annars från start, ni är grymt bra och skönt att få oss en match!
Sjukt spännande att följa
Sjukt spännande att följa
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
När man ser att ni är i semi tänker man på den gamla reklamen ”har ni fest eller?” 😀👍
När man ser att ni är i semi tänker man på den gamla reklamen ”har ni fest eller?” 😀👍
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Kan mycket väl bli förlängning eller vinst till SAIK. Jag trodde att det skulle bli en lång semi final serie.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
K70: Vete tusan, vi kommer dra på oss mer utvisningar nu när vi bara ser mer och mer trött ut, bara tidsfråga innan det står 2-2! 😅
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Ja obehagligt jämna matcher allihop och Rögle har hämtat upp det bra efter första perioden - men det är ju inte överraskande på något sätt om Skellefteå med stark trupp och stor rutin skulle dra det längsta strået vid slutsignal idag. Det skulle som sagt vara om Rögle får en någorlunda tidig kvittering och skapar oreda med finalkniven mer mot strupen. Jag får nog hämta något mer att tugga på för att hålla nerverna i styr.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
K70: oj ramlade in lite folk här, riktigt spännande match, ni spelar riktigt bra 5 mot 5 och nu skiljer det bara ett mål!
Shit hur ska de sluta!?
Shit hur ska de sluta!?
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Lub: Adam Edström är strax över två meter lång men han sticker ju ut lite även i Rögles trupp. Men de får gärna uppfattas som ett gäng jättar, är det en illusion så låter vi det vara så!
+ 2
Sv: Slutspel 2021
K70: Haha hej hej, kikar lite på matchen nu Röglespelarna ser ut att vara minst ett huvud längre än SAIK spelarna. Är det det vita matchstället som skapar en illusion eller är det ett gäng jättar? 🤔😬
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Lub: Ånej, åtminstone en till trogen RBKsupporter finns det här. :-) Viktig reducering i alla fall, får vi nästa mål så blir det hög puls både här och där.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Är du helt allena som RBK supporter här inne på HS? Ni har spelat övertygande så här långt i slutspelet. Får se om ni lyckas vända kvällens match mot SAIK.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Två matcher spelade och tre återstår. Hoppas Seider återhämtar sig. Var tydligen en tackling från Möller som vevade i ansiktet på Seider. Nåväl, nu väntar två borta matcher.
Sv: Slutspel 2021
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Bra lag brukar hitta ett sätt att vinna även när man inte spelar på topp.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
K70: Hoppas det med. Zaar är viktig och även seider. Tack alla! Vi hade lite tur.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Hjälp, det var maxpuls idag också men lyckligt slut. Bara att hoppas att Seider och Zaar kommer tillbaks snabbt, de behövs hela vägen nu....
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Håller med... det borde inte varit mål. Hursomhelst är det jämnt.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: hahaha man tror inte det är sant, målet vi fick bortdömt i går kan man väl knappast säga att skridskon störde annat än att eran målvakt hade klubban utanför, känns inte rättvist att ni fick behålla erat....
Sv: Slutspel 2021
OMFG fick precis se reprisen på målet som ni gjorde....
Fyfan alltså....
Vadå inte stör!! han vrider han till och med...
Fyfan alltså....
Vadå inte stör!! han vrider han till och med...
Sv: Slutspel 2021
K70: Ny match idag. Lite turligt mål men räknades. Saik har 5 mot tre i första. Starkt av Rbk att spela bra i Saiks powerplay.
« Föregående · 2196374 · Nästa »