« Föregående · 2304759 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Ett jättegrattis till Europamästarna, det var ni verkligen värda!
+ 2
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Mitt i allt elände. Så kul att ni är vinnare, väl värt. Se till att vinna SM-guldet nu också då
+ 2
Sv: Säsongen 2021-22
K70: Ja, så kul för Rbk. Intressant och roligt att läsa om dina OS upplevelser inom ridsport.
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Ja så otroligt underbart! Jag har inte skrikit så här intensivt och mycket sedan omhoppningen med det svenska laget i OS förra sommaren, eller fällt glädjetårar av stolthet och lättnad när det gick vägen. Men nu efter alla dessa år är titeln och bucklan i Ängelholm, det är ju bara så sagolikt fint att få uppleva! Vi får unna oss att njuta riktigt av detta en stund, man behöver alla glädjeämnen och detta är ett verkligt sådant för en grönvit själ.
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
+ 2
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Verkligen spännande! Skönt med något som distraherar tankarna på världsnyheterna, i alla fall för en liten stund. Hoppas på en bra match med god stämning och rejält publikstöd i hallen.
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Stort tack för en stabil i bra insats idag. Mitt Brynäs har tappat allt just nu, o då är vi beroende av andra lag. Rögle gjorde sitt jobb idag och det tackar jag för! ❤️
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Vinst mot Lif 5-4... var riktigt jämnt. Men med händelserna senaste dygnet är det svårt att vara glad idag.
Sv: Säsongen 2021-22
Imorgon match mot Lif. Har en daladråkt från Svärdsjö som man kanske skulle ha på sig i Catena någon gång.
Sv: Säsongen 2021-22
Nästa match kommer Tambo, Everberg, Mozik troligen kunna spela. Kemiläinen är nog ledig några dagar till.
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Grattis! Om vi nu ska förlora är det helst mot er: Men på lördag i Delfinen vinner vi.
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Imorgon match mot Lakers och den 17:e mot Luleå. Bra att det är hemmamatcher och hoppas det blir bra drag i hallen.
Sv: Säsongen 2021-22
Tydligen ansluter backen Vojtech Mozik istället för Jaks. Och troligen ansluter även Daniel Zaar vilket skulle vara en jättebra förstärkning.
Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: jäklar vilken back ni värvar igen :D www.expressen.se/kvallsposten/sport/hockey/shl/os-backen-till-shl-ar-klar-for-rogle/
+ 1
Sv: Säsongen 2021-22
Gelinas till DIF... lite tråkigt att han lämnar men kanske får han en nytändning i DIF.
Samtidigt visar Chris att truppen behöver förstärkas inför slutspelet. Hursomhelst så tror jag att en back till är på ingång och troligen en forward.
Samtidigt visar Chris att truppen behöver förstärkas inför slutspelet. Hursomhelst så tror jag att en back till är på ingång och troligen en forward.
Sv: Säsongen 2021-22
Den nykomponerade första kedjan är effektiv. Bristedt gjorde fem poäng i senaste matchen mot Timrå. Brithen tre poäng och Bengtsson två poäng.
Sv: Säsongen 2021-22
Kemiläinen blir intressant att följa i OS och när han ansluter till Rbk. Han är en viktig förstärkning inför slutspelet.
« Föregående · 2304759 · Nästa »
