« Föregående · 3010407 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: I nuläget så är det fördel FBK så avvaktar med eventuella tankar.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Så kan det säkert bli. I första matchen känner lagen lite på varandra. Resten av serien blir förmodligen lika jämn och omöjligt att säga vem som kommer ut som vinnare till slut.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Dags för nedsläpp i Catena. En väldigt öppen historia. Kan bli sju matcher
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Väntans tider men på tisdag smäller det. Hoppas på en jämn serie men har till skillnad från dig känslan att ni drar längsta strået.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Smart dags för kvartsfinal. Tror FBK kan dra det längsta strået men sju matcher är en lång serie.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Bataille: Intressanta ordval du använder. Angående spelnivå är det svårt att veta. Tror det blir jämnt.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
HV och Leksands andra möte idag. I övrigt jämnt i åttondelsfinalerna.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Onsdag spelas första matchen mellan HV och Leksand.
Tror det blir en lång serie där det kan vara lika inför sista matchen.
Och imorgon även play in. Malmö, Luleå, Örebro och Djurgården gör upp om två platser i kvartsfinalen mot Frölunda eller Saik.
Tror det blir en lång serie där det kan vara lika inför sista matchen.
Och imorgon även play in. Malmö, Luleå, Örebro och Djurgården gör upp om två platser i kvartsfinalen mot Frölunda eller Saik.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Jo, nåt har förändrats till det positiva den senaste handfull matcher vi spelat. Samtidigt har vi inte en aning om vi nått en nivå så att vi på allvar kan matcha ett topplag i bäst av sju. Men det märks väl rätt så snart.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Det blir ni och vi i kvarten. Jag hade nog önskat ett annat motstånd med tanke på hur svårt vi har mot er. Men ser fram emot en förhoppningsvis jämn och spännande matchserie. Må bästa laget vinna.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
De Haan gör en manöver och får game. Lite onödigt och det kan medföra att han missar slutspels matcher.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Rätt tråd... Catena förhoppningsvis fullsatt idag. Zaar, Sandin och Göransson spelar troligen inte. Klokt att vila även andra spelare inför kvartsfinalen.
Sv: Nästa säsongs trupp
FBK vann mot RBK med relativt stora siffror. Undrar hur tankarna går inför slutspelet
Sv: Nästa säsongs trupp
Snart game... Körde genom stan och vissa FBK fans är på plats. Zaar spelar troligen inte idag så eventuellt Sundsvik eller någon i fjärde kedjan på hans position.
Sv: Nästa säsongs trupp
mattias - 74: Har inte koll ... Brukar kolla SHL matcher via HBO men vet ej om de har SDHL.
Sv: Nästa säsongs trupp
FBK hemma i omgång 49. Samtidigt stort intresse för damernas resa mot SDHL. De har imponerat.
Sv: Nästa säsongs trupp
Tabellen visar att det är 12 poäng ner till play in och fyra omgångar kvar. Så kvartsfinal platsen är klar men frågan är vilket lag som RBK möter.
Gällande Felix Nilsson så har han varit en av de bästa spelarna under säsongen samt även Olofsson. Blir intressant att följa dessa spelare under slutspelet. En som kommer att gilla och växa i slutspelet är Bristedt och likaså Everberg.
Gällande Felix Nilsson så har han varit en av de bästa spelarna under säsongen samt även Olofsson. Blir intressant att följa dessa spelare under slutspelet. En som kommer att gilla och växa i slutspelet är Bristedt och likaså Everberg.
Sv: Nästa säsongs trupp
Topplag väntar och förhoppningsvis en kvalitativ höjning av spelet. Inför kvartsfinalen behöver RBK vara redo. Efter några pinnar men inte seger inom full tid så kanske det lossnar mot Frölunda.
Sv: Nästa säsongs trupp
En pinne efter övertid men tredje matchen på rad som RBK inte tar tre pinnar. Det behövs nog en förändring inför slutspelet.
Sv: Nästa säsongs trupp
Semifinalen mot Öret i damallsvenskan pågår. RBK har 1-0 i matchserien och leder just nu i andra perioden.
Sv: Nästa säsongs trupp
Öret idag... RBK var bra mot Brynäs och i Catena med publikstödet så finns god möjlighet till vinst.
Sv: Nästa säsongs trupp
Game på torsdag.
Kvällens match mellan LHC och Leksand. Det är snart start för tredje perioden och Leksand leder med ett mål.
Kvällens match mellan LHC och Leksand. Det är snart start för tredje perioden och Leksand leder med ett mål.
« Föregående · 3010407 · Nästa »