« Föregående · 376430 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HALMSTAD
Joinzzon: Jo, det blev seger tillslut :-)
Men visst bör man se över sitt powerplay.
Nåväl, det blev två pinnar trots allt, men det skulle varit ännu skönare med tre!
Nu väntar en match mot extremt vassa Nybro.
Hur ska det gå?!
Känns nästan som vinna eller försvinna ...
Grattis till straffsegern och ett JÄVLIGT STORT GRATTIS till TANO som äntligen plockade lite poäng åt mig i tipparligan.
Men visst bör man se över sitt powerplay.
Nåväl, det blev två pinnar trots allt, men det skulle varit ännu skönare med tre!
Nu väntar en match mot extremt vassa Nybro.
Hur ska det gå?!
Känns nästan som vinna eller försvinna ...
Grattis till straffsegern och ett JÄVLIGT STORT GRATTIS till TANO som äntligen plockade lite poäng åt mig i tipparligan.
Sv: HALMSTAD
fjalar: Då kan man inte bli annat än bli mindre imponerad om man på officiella sidan går ut med en tid som inte stämmer. Kanske dom skulle skaffa någon som är intreserad av hockeyn till att sköta den.*s* Det är ju inte direkt en felskrivning, jag är expert på att snubbla bland tangenterna men att få 16,00 till 15,45 kräver sin man/kvinna*s*
Sv: HALMSTAD
Alltid där: Jag håller med dig. Fick själv besked utav några vänner
att de ej kände det RÄTTA SUGET. Jag är lite chockad faktiskt...
Hur blir det om några år mina vänner ? Det svider i mitt grön-vita hjärta och blir allt lite orolig.Skitsamma om vi förlorar bara vi går upp. eller hur var det ?
att de ej kände det RÄTTA SUGET. Jag är lite chockad faktiskt...
Hur blir det om några år mina vänner ? Det svider i mitt grön-vita hjärta och blir allt lite orolig.Skitsamma om vi förlorar bara vi går upp. eller hur var det ?
Melin i stan!
Träffade Roger Melin på Kompis igår, han önskade oss lycka till och hoppades att det skulle bli tre poäng för Rögle ikväll!
Snart bär det av mot Discot!!!!!
Snart bär det av mot Discot!!!!!
Sv: Vi har inget flyt
lej: Kan bara beklaga! Men tyvärr måste man inse att det finns en hel del rötägg som inte kan skilja på mitt och ditt!
Vi har inget flyt
Jag kommer precis från ishallen och kan konstatera att det finns dom som inte älskar Rögle nämligen dom idioterna som på en vecka har gjort 2 inbrott hos oss. I onsdags natt bröt man upp 4 dörrar för att konstatera att det inte fanns några pengar. I natt forcerade man 1 säkerhetsdörr till kansliet och stal ett antal datorer och kamera och fördärvade och inte minst gav oss en massa arbete i onödan
Att vara så korkade att man tror att vi förvarar pengar i ishallen efter en hemmamatch tyder ju inte på så stort IQ.
Det är tungt just nu för föreningen och vi får hoppas att vi får något att glädjas åt i eftermiddag nämligen 3 poäng mot Halmstad.
lasse
Att vara så korkade att man tror att vi förvarar pengar i ishallen efter en hemmamatch tyder ju inte på så stort IQ.
Det är tungt just nu för föreningen och vi får hoppas att vi får något att glädjas åt i eftermiddag nämligen 3 poäng mot Halmstad.
lasse
Sv: Vi ska på Disco i Halmstad
stake: av tradition är vi alltid bra med folk i Halmstad så det blir vi säkert idag med!
« Föregående · 376430 · Nästa »
Ja, verkligen GRATTIS killar till segern! Skönt med 2 poäng i alla fall. Lite ego av mig också, skönt att kunna bära huvudet högt i morgon på jobbet.
Det blir nog en svår match på onsdag, det tror jag också. Är det någon som har lite koll på Nybros lag? Vilka är deras vassaste spelare?