« Föregående · 474701 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kenny Jönsson
fille:
Att kalla lidas för diva är ju bara ett ecken på din okunskap om Ishockey.
Lidas är Sveriges bästa back vi haft genom tiderna om du frågar mig,
Att kalla lidas för diva är ju bara ett ecken på din okunskap om Ishockey.
Lidas är Sveriges bästa back vi haft genom tiderna om du frågar mig,
Sv: Kenny Jönsson
Joinzzon:
Bara att säga grattis. Tror att han kommer att bli en bra tillgång för er, men Elitserien blir det inte ;)
Bara att säga grattis. Tror att han kommer att bli en bra tillgång för er, men Elitserien blir det inte ;)
Sv: GRATTIS TILL SEGERN
Lundström 6:
Tack så mycket :)
Nä vi ska inte göra en Mora .... vi ska göra en Rögle ;-)
Tack så mycket :)
Nä vi ska inte göra en Mora .... vi ska göra en Rögle ;-)
GRATTIS TILL SEGERN
Grattis till segern:)
Nu får ni se till att göra en Mora:)
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Nu får ni se till att göra en Mora:)
MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Sv: Tano
Emmaa*:
Nä det var tydligen inte så farligt :)
Tano var med i dagens match o då vann vi ju igen :)
3 matcher var han borta, så det lär ha varit en lindrig axelskada.
Sedan är det skitskoj att det går så bra för Norda uppe i Lule.
Han var ju jättebra även i Rögle, men tyvärr så hade vi inte råd att ha honom kvar fast att han inte krävde någon fantasilön :(
Nä det var tydligen inte så farligt :)
Tano var med i dagens match o då vann vi ju igen :)
3 matcher var han borta, så det lär ha varit en lindrig axelskada.
Sedan är det skitskoj att det går så bra för Norda uppe i Lule.
Han var ju jättebra även i Rögle, men tyvärr så hade vi inte råd att ha honom kvar fast att han inte krävde någon fantasilön :(
Sv: Fredrik Jacobsson.... vilken målvakt!!!
Patrik321:
Va !?! Är du kusin med mig ..... ;-)
Inget ont om Fredrik men tyvärr, just nu är han låååångt ifrån att spela SuperAllsvenskan med Rögle.
Var är han nu?
Spelar han i Åstorp eller var befinner han sig?
Han är ju varken 1:e eller 2:e målis i Rögles A-lag eller í J 20 laget. Inte heller är han med i farmarlgat Jonstorp.
Va !?! Är du kusin med mig ..... ;-)
Inget ont om Fredrik men tyvärr, just nu är han låååångt ifrån att spela SuperAllsvenskan med Rögle.
Var är han nu?
Spelar han i Åstorp eller var befinner han sig?
Han är ju varken 1:e eller 2:e målis i Rögles A-lag eller í J 20 laget. Inte heller är han med i farmarlgat Jonstorp.
Sv: Fredrik Jacobsson.... vilken målvakt!!!
Joinzzon: Hahahaha...Jag är kusin med fredrik..
Han är duktig faktiskt...
Han är duktig faktiskt...
Sv: Fredrik Jacobsson.... vilken målvakt!!!
Jonte321:
Du är från Motala o det är Fredrik med ........
Vilket sammanträffande ...
Fredik var när säsongen startade 2:e målis i A-laget. Nu är han på någon bakgård .... för dålig för att vara 2:e målis o för dålig för att spela i J 20 laget ..... sämst av samtliga 47 målvakter som har stått i J20 Elit i år.
2 matcher 73.33 % i save o 8 mål i snitt/match
Vi har 2 st 87:or i J20 Elit o båda är bättre än Fredrik trots att de är 2 år yngre.
Att sedan jämföra honom med Jonas Fransson som är seriens bästa målvakt tillsamans med Timo Leinonen i IKO är ju bara skrattretande.
Så slutsatsen är att framtiden redan har gått förbi Fredrik Jackobsson
Du är från Motala o det är Fredrik med ........
Vilket sammanträffande ...
Fredik var när säsongen startade 2:e målis i A-laget. Nu är han på någon bakgård .... för dålig för att vara 2:e målis o för dålig för att spela i J 20 laget ..... sämst av samtliga 47 målvakter som har stått i J20 Elit i år.
2 matcher 73.33 % i save o 8 mål i snitt/match
Vi har 2 st 87:or i J20 Elit o båda är bättre än Fredrik trots att de är 2 år yngre.
Att sedan jämföra honom med Jonas Fransson som är seriens bästa målvakt tillsamans med Timo Leinonen i IKO är ju bara skrattretande.
Så slutsatsen är att framtiden redan har gått förbi Fredrik Jackobsson
Fredrik Jacobsson.... vilken målvakt!!!
Ville bara säga det att Fredrik Jacobsson är den enda målvakt i Rögle som kan bli något riktigt bra, tyvärr blir det inte så med Fransson, så satsa på Fredrik i målet tycker jag.
Sv: Sökmotor för hockeysupportrar
westerlind: Snyggt jobbat, det känns skönt att det finns någon i Stkhlm
som vet att det finns något utanför tullarna (förutom Brynäs då) Hälsa
Miike!
som vet att det finns något utanför tullarna (förutom Brynäs då) Hälsa
Miike!
Sökmotor för hockeysupportrar
Kunde inte låta bli att göra en bild av en intressant idé i dagens Computer Sweden:
[bild]www.shell.linux.se/wlind/images/Roogle.jpg[/bild]
[bild]www.shell.linux.se/wlind/images/Roogle.jpg[/bild]
Sv: grattis...
Linnea: Han kommer säkert att trivas, för spela kommer han att få.
Stämningen är på topp i laget, han kommer säkert att växa ett par cm till. Sen är det bättre att spela i ett topplag i A.S än ett bottenlag i E.S, om det var nån som undrade.
Stämningen är på topp i laget, han kommer säkert att växa ett par cm till. Sen är det bättre att spela i ett topplag i A.S än ett bottenlag i E.S, om det var nån som undrade.
Sv: grattis...
persson: Han är jättebra, kommer förmodligen att dominera i allsvenskan, förtroende skapar självförtroende, var länge sen Frölunda gav Jens det. En hockeyspelare blir inte sämre av att få spela....
grattis...
Grattis till Jens Karlsson, läste att han lämnar Frölunda för Rögle. Bara att hoppas att han gör sig rättvisa..
Sv: Ang Fredagsmatcher
Jan Linde: Lundström ska du ta på allvar, han har bara en överläpp! Om inte annat, eller bara det att han är kompis med Miiike. Fast man vet inte, annars får bröderna Johansson vakna innan det blir SM-guld
för en riktig förening som säger sig själv, sa Bull!
qp @ Plywood
road
för en riktig förening som säger sig själv, sa Bull!
qp @ Plywood
road
Sv: Ang Fredagsmatcher
qp: Varför skall jag ta Lundström på allvar, finns väl ingen Brynäs-älskare man kan ta på allvar?????
Jan Linde.
PS. Är väl bara för Daniel och Jakob Johansson att vakna till och flytta hem till en riktig förening, vilken förening som det gäller behöver jag inte skriva säger sig självt.
Jan Linde.
PS. Är väl bara för Daniel och Jakob Johansson att vakna till och flytta hem till en riktig förening, vilken förening som det gäller behöver jag inte skriva säger sig självt.
Sv: Ang Fredagsmatcher
Det finns regler och det e ju däför som ordningsvakterna e där ju som de e har frågat hur det e
Sv: Ang Fredagsmatcher
Jan Linde: Han sa ju inte vilket år det skulle bli nytt SM guld. Lundström ska man ta på allvar, i motsatts till Hammers!
Rögle mot SM guld!!!!!
Rögle mot SM guld!!!!!
Sv: Ang Fredagsmatcher
Anna29:
Klart man inte ska behöva. Tyvärr är det ju så att står man där du står, så får man räkna med det.
Det finns ju "mindre begåvade" även i våran klack.
Klart man inte ska behöva. Tyvärr är det ju så att står man där du står, så får man räkna med det.
Det finns ju "mindre begåvade" även i våran klack.
Sv: Ang Fredagsmatcher
Jan Linde: Det är ju i alla fall bättre än om det var tredje gången på två år:-)
Sv: Ang Fredagsmatcher
Lundström 6: Brynäs mot SM GULD.
Du är en stor SKÄMTARE Lundström.
Blir nog kvalserien. 2 dra gången på 3 år,
JAN LINDE
Du är en stor SKÄMTARE Lundström.
Blir nog kvalserien. 2 dra gången på 3 år,
JAN LINDE
Sv: Ang Fredagsmatcher
Anna29: Hoppas dom var tomma.....Skämt åsido, naturligtvis inte. Vad är det för idioter som kastar burkar omkring sig.
Ang Fredagsmatcher
SKA MAN HA PARAPLY MED SIG PÅ FREDAGSMATCHERNA SÅ MAN INTE BEHÖVER FÅ ÖLBURKAR I HUVUDET ?????????
Sv: 5
Jan Linde:
Hur bra är Magnus Wennström om man jämför med Fransson och junioren. Inte för att jag hoppas och tror att Fransson ska bli skadad utan är bara nyfiken på hur försvagade laget blir vid en eventuell skada.
Det är bra att man kan samarbeta lite mellan klubbarna. Blir liten sporre för de spelare som spelar i en lägre division.
Hur bra är Magnus Wennström om man jämför med Fransson och junioren. Inte för att jag hoppas och tror att Fransson ska bli skadad utan är bara nyfiken på hur försvagade laget blir vid en eventuell skada.
Det är bra att man kan samarbeta lite mellan klubbarna. Blir liten sporre för de spelare som spelar i en lägre division.
« Föregående · 474701 · Nästa »
Du är helt ut o cyklar .....
THE KING spelar snart i Rögle o heter KENNY JÖNSSON ;-)