« Föregående · 2923386 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: Det ser bra ut inledningsvis men tidigt ännu på säsongen. Tänker att serien är jämn och tabellen kan förändras. Vi får återkomma vid omgång 35.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Vi är en fjärdedel in i serien nu och det syns att ni blir ett lag att räkna med i år. Ni har en förmåga att vinna tajta matcher. Det vittnar om styrka.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kvällens matcher...
FBK 2-0 mot LIF
Saik 4-0 mot MIF
Lakers 2-0 mot LHC
Lite förvånad över resultatet mellan LHC och Lakers men kan fortfarande utjämnas i tredje.
FBK 2-0 mot LIF
Saik 4-0 mot MIF
Lakers 2-0 mot LHC
Lite förvånad över resultatet mellan LHC och Lakers men kan fortfarande utjämnas i tredje.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Matchen slutade med vinst. Filip fick utdelning och två poäng. Även Bria och Olofsson gjorde en pinne var.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Just nu står det 2-3 efter mål av HV.
Intressant att Mif möter Saik ikväll och tänker att Skellefteå bör vinna. Övriga spännande matcher är LHC mot Växjö samt Färjestad mot LIF
Intressant att Mif möter Saik ikväll och tänker att Skellefteå bör vinna. Övriga spännande matcher är LHC mot Växjö samt Färjestad mot LIF
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kuhlman spelar istället för Sandin i laguppställningen. Snart nedsläpp i Huskvarna.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Gameday!
Sedan ungdomen har man passerat Jönköping många gånger påväg till Dalarna men inte besökt centrum. Däremot Gränna och polkagris tillverkning. HV är ett klassiskt SHL lag men har sista åren både varit i allsvenskan och spelat play out för att stanna i högsta ligan Förväntar mig en tight match.
Sedan ungdomen har man passerat Jönköping många gånger påväg till Dalarna men inte besökt centrum. Däremot Gränna och polkagris tillverkning. HV är ett klassiskt SHL lag men har sista åren både varit i allsvenskan och spelat play out för att stanna i högsta ligan Förväntar mig en tight match.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
1-2 inför tredje perioden. Derby medför känslor och mycket utvisningar
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Gameday imorgon. Många dagars väntan och hoppas RBK är laddade mot Malmö och att fansen stöttar.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Vi behöver din kunskap i Timråboken! Kika gärna förbi och säg hej
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Tredje perioden och Olofsson gör 3--2. Leon får tyvärr vila nästa match efter hög klubba. Annars jämn match.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Själin och Friedman har varit riktigt bra i inledningen av säsongen och likaså LaDue och tror Den Haan kommer bidra till att laget går långt i år. Visserligen tidigt men Tangnes har verkligen lyft laget.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Nästa match på torsdag hemma mot Hellqvist mannar. VLH ligger högt och RBK har alltid tighta matcher mot dem.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Tre pinnar efter svängig match. Många bra idag exempelvis Zaar, LEJ och Dickinson. Olofsson är stabil och även Leon.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Troligen kan LaDue spela. Hoppas Biber återhämtar sig efter kollisionen med Kruger. Dagens hemmamatch mot Öret lär vara utsåld.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Skönt med vinst och RBK är fortsatt stabilt. Zaar, Everberg producerar och kul att även Dickinson är igång.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Dags för match mot DIF. Troligen samma eller liknande uppställning som mot Timrå. Hovet är inte lätt att vinna i så hoppas RBK gör en bra match.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Ni har inlett mycket bättre än vad de s.k. "experterna" har förutspått. Kanske det passar er bra att få gå lite under radarn? Men alla vet ju hur svåra ni är att möta när ni får till er defensiv. Bra jobbat hur som helst.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Timrå imorgon. RBK har börjat säsongen mycket bättre än förra.Tangnes har definitivt förändrat inställningen och sättet att spela. Spelarna är mer påkopplade och prestera bättre och ett exempel är Zaar som är tillbaka i formen.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Bengtsson med i första linan men LaDue och Johansson vilar. I övrigt är Bristedt tillbaka och Den Haan är redo.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Matchen mot LHC hemma och Den Haan spelar troligen samt Bristedt. Inte klart om LaDue och Bengtsson spelar. Horky var bra mot Leksand och även Olofsson. Zaar är på en nivå som liknar hans bästa säsonger. Felix och Everberg stabila. Ska bli intressant att följa Kuhlman och Friedman som överraskat positivt. Dickinson och Sandin kommer nog växla upp också.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
mattias - 74: Det är ju hockey så blir ju studsar åt båda hållen. Mot Saik var det omvänt. Inte så konstigt egentligen.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz:
Säger inget om att ni är bättre hittills men en rejäl tavla av Gidlöf och 2 studspuckar som gett mål för er, pinsamt och se hur Leksand agerar mot bättre lag.
Säger inget om att ni är bättre hittills men en rejäl tavla av Gidlöf och 2 studspuckar som gett mål för er, pinsamt och se hur Leksand agerar mot bättre lag.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: Absolut kan det bli så men då ska prestationen vara på topp.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Får ni till samma vattentäta defensiv som mot oss och Luleå så vinner ni idag. Ni är sjutton omöjliga att dyrka upp då.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Gameday mot Leksand och första hemmamatchen. Hoppas på en god atmosfär.
« Föregående · 2923386 · Nästa »