1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27625 inlägg · 5187 ämnen
3038976 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Göransson till Österrike. En första back ska värvas.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Och Koblar samt Nilsson till NHL men båda kan ändå spela i RBK. Det behövs i alla fall en anfallare till.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
AHL back Nathan Klurman till RBK

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Felix Nilsson till NHL.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Claesson kanske återkommer till RBK.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
mattias - 74: Absolut... Utvecklingsbar spelare

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz:

Detta känns ju riktigt intressant

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Spännande att se om Jellvik och Koblar kan få utveckling i RBK. Koblar är ung och hade en bra säsong med 11 pinnar i Leksand.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kellman presenterad. Jellvik, Koblar och Clang borde vara klara. Inväntar en C1 eller C2 då Olofsson nog fortsatt är C1.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Landslaget i Ängelholm med matcher i Catena... Bussen stod vid McDonalds härom dagen. I övrigt lugnt på spelar marknaden.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Silly season pågår ...

Spelare på ingång: Kellman, Clang, 1a center, forward, AHL back och juniorer

Dickinson, Nilsson, Göransson, Sjödin och några till lämnar för andra klubbar

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kåge: Stort grattis

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: Få se om det blir aktuellt till nästa säsong 😁

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Silverstaden Ängelholm 🙂

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kåge: Jag har sagt det förut och gör det igen: Mejla ansvariga för Hockeysnack och be om att få moderera SAIK-boken så att jag gratta er på rätt ställe.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Förstår att det känns surt just nu men vill ändå gratulera till en jättefin säsong som ni genomfört. Ni är ett värdigt finallag som har många spännande säsonger framför er med en trupp som bara kommer att bli allt vassare. Ni hör till toppen i SHL.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Tack för god kamp! Även om jag anser att Skellefteå var klart bättre sett till hela matchserien så kändes det aldrig säkert. Kom hem för ett liten stund sen, det var magisk stämning i Skekraft arena.

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Nästa match blir intressant.


Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Tack men hög puls i slutet… Mycket bättre insats jämfört med förra matchen. Först till fyra segrar som sagt och de har inte vunnit nånting ännu. Högmod ska man akta sig för…

Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kåge: Grattis till vinsten och slutspelssegern

3038976 · »