Hur ROLIGT är det i dagens RÖGLE?
« Föregående · 338970 Till forumet
Sv: Hur ROLIGT är det i dagens RÖGLE?
Alltid där: Instämmer, roligt är viktigt Men Mats delar inte den filosofin.
Lite respekt för tränaren är viktigt, Melin hade sitt sätt och Waltin sitt
Lite respekt för tränaren är viktigt, Melin hade sitt sätt och Waltin sitt
Sv: Hur ROLIGT är det i dagens RÖGLE?
Vilket lag har det roligt när det inte flyter på? Vänta ett tag och se hur glädjen kommer sen i superallsvenskan... Då lär alla som kritiserat Waltin få en knäpp på näsan.
Sv: Hur ROLIGT är det i dagens RÖGLE?
Sumo: Men det gäller ju för tränarparet att försöka lösa knutarna när det inte flyter på, men jag är den första att hoppas at Du har rätt.
« Föregående · 338970
Jag råkade av händelse läsa vad Melin skrev i matchprogrammet vid den här tiden förra året inför hemma match mot Mörrum.
...Det krävs att man har ett lag med spelare som har ett bra självförtroende men som ändå är ödmjuka och kan ta framgång utan att bli kaxiga och tappa koncentrationen. Det krävs också att man har ett lag med spelare som har väldigt roligt både på och utanför isen. En bra inställning med hårt jobb alltså, kreativa spelare som tar initiativ men som ändå har disciplin och tar ansvar och att alla har roligt tillsammans. Allt detta tillsammans skapar en harmoni och balans i ett lag.....
Ibland får jag känslan av att Waltin och Johansson är FÖR seriösa och glömmer bort att det måste vara roligt oxå. Förra året kunde vi läsa om practical jokes i Hinkes krönika, men i år verkar den ner lagd.
Har RÖGLE glömt bort att ha roligt?