« Föregående · 2674330 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Klack sång
Sam Schader: Det är skånska, det är ett språk ingen i Sverige förstår förutom dom som bor i Nord Tyskland a.k.a skåne
Sv: Klack sång
Charliejfz: jag hoppades på er då ni har chansen att överraska i kvartsfinalen tror jag!
+ 2
Sv: Klack sång
Grattis till kvartsfinalen. Rbk kom upp i nivå och utmanöverade timrå komfortabelt!
+ 3
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: det är väl inte klart än? vinner luleå får ni åka till karlstad
+ 3
Klack sång
Jag har varit på matcher och tittat på tv och hört klacken sjunga en sång jag haft svårt att höra vad de sjunger men det jag hör är
"håller på RBK, Håller på RBK, Vi är [motståndarlagets namn]... och sen hör jag inte med vad som sjungs. någon i Klacken som hör vad som sjungs om eller texten är?
"håller på RBK, Håller på RBK, Vi är [motståndarlagets namn]... och sen hör jag inte med vad som sjungs. någon i Klacken som hör vad som sjungs om eller texten är?
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
puffe: Kanske ... blir ju FBK i så fall i kvarten. Hade varit kul med Modo i play in.
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: Gratulerar till vinsten och modo missade just slutspelet och får börja om i Ångermansland. De var mer sugna på sommarlovet än slutspelet. Timrå jublar säkert över modos "nederlag" ikväll.
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
Åttondel väntar. Tre matcher till men därefter blir det troligast silly season.
Sv: Säsongen 2023-24
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
puffe: LHC vill säkert avsluta grundserien med vinst inför kvarten.
Angående RBK, Modo, Luleå och Tik... Tror att lagen som eventuellt tar sig till kvart från åttondelen får en svår utmaning, Men slutspel är ju annat än grundserien så allt är möjligt. Lite som med play out.
Angående RBK, Modo, Luleå och Tik... Tror att lagen som eventuellt tar sig till kvart från åttondelen får en svår utmaning, Men slutspel är ju annat än grundserien så allt är möjligt. Lite som med play out.
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: vinner modo med ett måls marginal efter full tid så behöver örebro vinna med 7 för att gå om er. det är lugnt för er del =)
+ 2
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: ska vi komma överens om att modo får vinna med ett måls marginal vid full tid? borde innebära att både modo och rögle går vidare om inte örebro går bananas
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
På tisdag möts RBK och Modo i omgång 52. Därefter play in antingen på plats nio eller tio i tabellen. Öret möter även LHC.
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: Hoppas Örebro förlorar sista, så man slipper ännu en ångestmatch
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
Två matcher till ikväll att följa. Modo möter Malmö och vinnaren i den matchen är fortsatt med i play in diskussionen. Likaså om Öret vinner mot Oskars.
Sv: Säsongen 2023-24
Kul att Bengtsson och Abols spelar. Hoppas på vinst. Även intressant att följa Modo Mif matchen.
Sv: Säsongen 2023-24
RBK hade en bra möjlighet i tredje. I sista minuterna avgjorde dock Leksand. Synd att inte RBK fick in ett mål i tredje. Nästa mot Oskarshamn.
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz:
Lycka till
Hoppas på en spännande match men vi kan väl säga att vi får minst 2 poäng iaf ;)
Lycka till
Hoppas på en spännande match men vi kan väl säga att vi får minst 2 poäng iaf ;)
+ 1
Sv: Säsongen 2023-24
Med sex omgångar kvar är det främst matcherna hemma mot Leksand och Modo samt borta mot Oskars som poäng kan fixas
Sv: Säsongen 2023-24
Charliejfz: Stort tack för det. Vi fick ju ändå en poäng , mot Sveriges tråkigaste lag.
Men , så är det inte , Växjö är väldigt bra, så fint att vi utökade en poäng mot HV då. Tack Bandyklubben
Men , så är det inte , Växjö är väldigt bra, så fint att vi utökade en poäng mot HV då. Tack Bandyklubben
+ 1
« Föregående · 2674330 · Nästa »