« Föregående · 494323 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Absolut, det är en del av kryddan, du håller dessutom rätt nivå på inläggen o då är det kul! ;o)
Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: Hehe...närå...ni är säkert jättebra! jag tänker bara på matchen jag såg i leksand, och det var inte bra...jag har som sagt inte sett er hela säsongen och kan därför inte uttala mej riktigt sakligt. Men det är alltid kul att retas lite me andra lag supportrar, det är väl det gästböckerna är till för?! ;-)
Sv: Dagens Drabbning!!!
qp: nej det får väl betraktas som helt ok... Men alla vet ju att Skellefteå inte är något lag att räkna med i slutändan heller...dom var ju långt ifrån även i våras...;-)
Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Å i dag får vi väl godkänt, 6-0 är inte så illa mot Sheleftyou eller.....?
Sv: Dagens Drabbning!!!
wille: Var inte lessen, vi sa likadant om Mora när vi spöade dom med 6-2 sist vi möttes förra säsongen. Se hur det gick sen!
Sv: Dagens Drabbning!!!
Emma no15: har hört mkt om att rögle skulle vara bra i år.. så jag pallrade mej iväg till sveriges skabbigaste ishall, i leksand. Men det spel jag fick se var INTE imponerande. Leksand var som vanligt inte bra, men Rögle var den största besvikelsen på länge...
Sv: Dagens Drabbning!!!
mattias - 74:
0 poäng kanske det blir, men 6-1 blir det inte. Vi får väl se vem som dribblar upp vem på läktaren. :)
0 poäng kanske det blir, men 6-1 blir det inte. Vi får väl se vem som dribblar upp vem på läktaren. :)
Dagens Drabbning!!!
Ikväll kommer skåningarna åka hem med 0 p!
Leksand vinner med 6-1 ;)
Kenny kommer bli bortfintad på läktaren ;)
Leksand vinner med 6-1 ;)
Kenny kommer bli bortfintad på läktaren ;)
Sv: Kenny
Banditen:
"Jag vill inte göra dig besviken men ni har inte en chans!"
Klart vi har. Jacke o Daniel är ju rögleiter o utan dem så har ni ju bara 2 femmor när ni ev. möter oss ;-)
Hade jag varit i dit ställe så hade jag nog inte kaxat upp mig allt för mycket.
Kvalserien består av (förhoppningsvis av)
Brynäs
Malmö
Rögle
Leksand
Skellefteå
+ 1 lag till
"Jag vill inte göra dig besviken men ni har inte en chans!"
Klart vi har. Jacke o Daniel är ju rögleiter o utan dem så har ni ju bara 2 femmor när ni ev. möter oss ;-)
Hade jag varit i dit ställe så hade jag nog inte kaxat upp mig allt för mycket.
Kvalserien består av (förhoppningsvis av)
Brynäs
Malmö
Rögle
Leksand
Skellefteå
+ 1 lag till
Sv: Ny gästbok + community
Tjenare första inlägg jag skriver e ny här på HS
hur mår alla i nattens gång?
hur mår alla i nattens gång?
Ryan v?
Killen som vann eran poängliga under allsvenskan Ryan v, var han college spelare? verkar vara ett fynd iaf:) vad är han bra på?
Sv: GOD JUL
Jan Linde: Japp, jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig. Men det skulle vara kul om BHC nu skulle lyckas att ta sig till allsvenskt spel nästa säsong. Om man tittar på utvecklingen under förra året så har BHC höjt sig ett antal snäpp men givetvis är det långt till spel mot Rögle. Men det är ändå kul att de kan "testa sig" lite, samma sak i Borås Hockey Games i höstas...! Vad tror du om BHC chanser till spel i allsvenskan efter lyckat kvalspel då? Jag är lite optimistisk men det kan givetvis gå vägen!
Ha de gött!!
//Jocke
Ha de gött!!
//Jocke
Sv: GOD JUL
Boråsaren: Hej, Rögle kan mycket bättre, träningsmatcher får man ta vad dom är, nämligen träningsmatcher, tas inte på så stort allvar.
Du skriver att Rögle och BHC kan mötas nästa säsong i super-allsvenskan, en sak är säker att BHC har lång väg att vandra om man skall nå dit.
Man måste i så fall kvala mot 4 lag från fortsättnings-allsvenskan och ett lag från hockey-ettan, serien kommer att bestå av 6 lag som spelar en dubbelserie, där dom 2 första lagen kvalar in till den nya super-allsvenskan. Även om Borås kvalar in till denna serie är det inte säkert att man får möta Rögle, du får själv räkna ut vad jag menar med detta.
Ha det
Hälsningar
Jan L
Du skriver att Rögle och BHC kan mötas nästa säsong i super-allsvenskan, en sak är säker att BHC har lång väg att vandra om man skall nå dit.
Man måste i så fall kvala mot 4 lag från fortsättnings-allsvenskan och ett lag från hockey-ettan, serien kommer att bestå av 6 lag som spelar en dubbelserie, där dom 2 första lagen kvalar in till den nya super-allsvenskan. Även om Borås kvalar in till denna serie är det inte säkert att man får möta Rögle, du får själv räkna ut vad jag menar med detta.
Ha det
Hälsningar
Jan L
Sv: Kenny Jönsson
Joinzzon: Härligt att höra.
God Jul och Gott Nytt År på er. Ser redan fram emot 9/1.
God Jul och Gott Nytt År på er. Ser redan fram emot 9/1.
« Föregående · 494323 · Nästa »