Klacken
« Föregående · 202769 Till forumet
Sv: Klacken
daquina: Jag håller med dig. Det kändes väldigt, väldigt tråkigt att det var så mycket folk men ändå inte mer tryck. Och detta speciellt då spelarna behövde det som mest.
Det jag tror saknas är någon naturlig ledarperson i klacken som drar igång ramsorna. Det är mig fullständigt egalt vem personen ifråga är, det viktigaste är bara att vi får en god variation och ett bra tryck.
Det jag tror saknas är någon naturlig ledarperson i klacken som drar igång ramsorna. Det är mig fullständigt egalt vem personen ifråga är, det viktigaste är bara att vi får en god variation och ett bra tryck.
« Föregående · 202769
Jag önskar alla Röglesupportrar lycka till och ser det som en självklarhet, att vi alla som vill Rögles bästa går med i våran supporterklubb AIA.Det råder en härlig stämning i klubben och inte minst har AIA variten en av många som dragit sitt strå till stacken.