Jag och Wrebe har skrivit vars en krönika på svenskafans.com...ta gärna en titt
Krönikor...
« Föregående · 186589 Till forumet
Sv: Krönikor...
Fransson: PÅ tal om svenska fans, är det någon som vet hur förstafemman ska fungera på svenskafans... man har juh inte fått några poäng ännu!
Sv: Krönikor...
Fransson: Letade omkring på svenskafans.com, men det jag hittar är en krönika skriven av Peter Wrebe, samt mitt referat från aias och belixs sidor i ditt namn... Är det det som är din krönika?
The Punisher - vet vad han skrivit!
The Punisher - vet vad han skrivit!
Sv: Krönikor...
Fransson: efter lite letande hittade jag din krönika, så jag förstår att det inte är mitt referat som är din krönika... men i vilket fall som helst står den i ditt namn...
« Föregående · 186589