Henrik Lundqvist i Frölunda kan vara på väg bort nästa säsong. Kanske dags att återvända hem om det går bra för Rögle i år, eller vad säger ni?
Lunkan
« Föregående · 191252 Till forumet
Sv: Lunkan
mn båstad: Aftonbladet. Norrena har ett två års kontrakt. Lunkans går ut detta år. Båda två har deklarerat att de inte tänker vara med på att alternera igen. Båda två vill vara första keepers (vilket båda har potential till). Så en av dem kommer att gå o om man ser till kontrakt situationen så ligger väl Lunkan närmst till hands.
Sv: Lunkan
Mygel: Helst vill han nog tyvärr dra till NHL. Om vi går upp kanske han möjligtvis skulle tänka sig att komma, men annars tror jag inte det. Han har en hel framtid framför sig, och om man är första målvakt i elitseriens topplag Frölunda tror jag inte man säljer sig till ett lag i Allsvenskan allt för lätt.
« Föregående · 191252