Men...?
« Föregående · 193533 Till forumet
Sv: Men...?
Lite info om en gamling:
Björn Engström lade skridskorna på hyllan efter sin säsong i Rögle 01/02. Ryggen klarade inte en fortsatt elitsatsning. Annars var det meningen att han skulle åkt över till USA igen och spelat i farmarligan.
Nu jobbar han på Cernelle i Vegeholm, han är ju utbildad kemist sedan tiden på amerikanskt College. Både han och hans amerikanska flickvän trivs i Ängelholm, men flyttar troligen tillbaks till USA inom de närmsta åren.
Björn Engström lade skridskorna på hyllan efter sin säsong i Rögle 01/02. Ryggen klarade inte en fortsatt elitsatsning. Annars var det meningen att han skulle åkt över till USA igen och spelat i farmarligan.
Nu jobbar han på Cernelle i Vegeholm, han är ju utbildad kemist sedan tiden på amerikanskt College. Både han och hans amerikanska flickvän trivs i Ängelholm, men flyttar troligen tillbaks till USA inom de närmsta åren.
« Föregående · 193533
Eller...?