tjena alla fantaster intersport har slut på sina biljetter o rögle har inte många kvar så de lutar åt fullsatt de var längesen de var de=) fan vad de ska bli gott ha d bra alla
rbk-skellefteå
« Föregående · 197737 Till forumet
Sv: rbk-skellefteå
fillart12: De är INTE slutsålda på INTERSPORT, jag var där precis... alla sittplatsbiljetter är slut... men de har gott om ståplatsbiljetter kvar...
« Föregående · 197737