Rögle - Fasthållning HC
« Föregående · 191159 Till forumet
Sv: Rögle - Fasthållning HC
Junior: Jo jag snackade för mig själv om att det var satans mycket hankningar och tråkigt skit. I tredje var det ända de gjorde att skjuta icing och hålla fast.
Äsch, Rögle var dåliga och Mora spelade som man skulle i 2 perioder. I tredje var Rögle mycket bra och fick lite utdelning. Ledningen var inte alls rättvis som Mora fick från början.
Hasse
Äsch, Rögle var dåliga och Mora spelade som man skulle i 2 perioder. I tredje var Rögle mycket bra och fick lite utdelning. Ledningen var inte alls rättvis som Mora fick från början.
Hasse
« Föregående · 191159
Tredje perioden var bland det bästa iår vad jag kommer ihåg iaf.
Gott tryck i hallen