Om man tror att man har sångskrivar-talanger. Vem ska man vända sig till då? Har börjat grubbla på bra ramsor när jag inte kan sova...
Sånger
« Föregående · 202745 Till forumet
Sv: Sånger
Furca: vænd dig till Stellan. Det ær nog det bæsta alternativet. Jag skulle tro att du kan komma i kontakt med honom via AIA:s sajt. Se lænktips.
Länkar:
http://www.stockhaus.se/aia
http://www.stockhaus.se/aia
Sv: Sånger
Furca:
Jo, om du sitter uppkopplad och stirrar på skärmen en hel dag, så dyker han upp i övre högra hörnet ibland. Precis under rubriken "TJUVKIKA" i menyraden.
Någon gång sticker han fram snudan strax ovanför "ÖVERSIKT" uppe till vänster också. Men det är mest för att spexa till det lite. Säkrast till höger, uppe alltså.
Du känner igen honom på den roliga lösnasan.
Jo, om du sitter uppkopplad och stirrar på skärmen en hel dag, så dyker han upp i övre högra hörnet ibland. Precis under rubriken "TJUVKIKA" i menyraden.
Någon gång sticker han fram snudan strax ovanför "ÖVERSIKT" uppe till vänster också. Men det är mest för att spexa till det lite. Säkrast till höger, uppe alltså.
Du känner igen honom på den roliga lösnasan.
« Föregående · 202745