Kom igen och deppa inte ihop helt nu! Vi leder ju serien, detta grejar RBK. Fullt hus på Söndag, seger och fortsatt serieledning! Ska skrika mig stum då!!!
SERIELEDARE!
« Föregående · 197430 Till forumet
Sv: SERIELEDARE!
Haggeman: rätta ord... STÖTTA NU PÅ SÖNDAG!... alla till hallen!... vi ska visa vem som ska ligga på 1:platsen...
Sv: SERIELEDARE!
Segt e det enda ordet för dagens match. 2 sek från full pott. Men ännu är RBK serieledare o SAIK ska få stryk den 2:e.
Sv: SERIELEDARE!
Sebbe: jag tror vi börjar med att SAIK får stryk den 26! oooh..
och då ska vi köra "fintar ner en målvakt..." hela tiden! tycker iallafall jag! för de där 2 sekunder när vi hade haft starck hade bara varit en sekund och då hade vi vunnit! =)
Hasse!
och då ska vi köra "fintar ner en målvakt..." hela tiden! tycker iallafall jag! för de där 2 sekunder när vi hade haft starck hade bara varit en sekund och då hade vi vunnit! =)
Hasse!
« Föregående · 197430