« Föregående · 142626 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchen
Och igen händer det som händer alldeles för ofta. Vet att jag klagade över det i förra matchen oxå. Vad det handlar om är att dra på sig utvisning i PP. Det är väl en sak att inte lyckas göra mål, men att dra på sig utvisning dessutom.. *suck*
PP borde spelas så att motståndarna får jobba ihjäl sig efter pucken och inte tvärtom.
PP borde spelas så att motståndarna får jobba ihjäl sig efter pucken och inte tvärtom.
Sv: Matchen
exil-Rogleit:
Jag tror faktiskt en bortamatch mot Bofors är vad dom behöver. Jag tror att dom behöver få spela sin hockey mot bättre motstånd. Se mot Mora.. Så länge som Mora försökte gasa på så blev dom rejält omkörda.. men när dom började haka upp och få ner tempot så gynnade det bara dom..
Min teori för tillfället iaf :)
Jag tror faktiskt en bortamatch mot Bofors är vad dom behöver. Jag tror att dom behöver få spela sin hockey mot bättre motstånd. Se mot Mora.. Så länge som Mora försökte gasa på så blev dom rejält omkörda.. men när dom började haka upp och få ner tempot så gynnade det bara dom..
Min teori för tillfället iaf :)
« Föregående · 142626 · Nästa »