« Föregående · 177645 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Inte konstigt
Inte konstigt att Patrik på aftonbladet hyllar Löven & Saik och samtidigt sågar södra lagen.
Han ligger ju inne med norrlands dialekt. *Huuuaaa*
Han ligger ju inne med norrlands dialekt. *Huuuaaa*
Sv: Sikken styrelsen
Patrik: Jag måste säga ursäkta för denna lilla miss av mig. Det handlar om ett missförstånd, som snabbt ska rättas till.
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
kom på en ny sång idag isamband med 70års dagen
melodi: vårt RBK ger Malmö spö, vårt RBK ska aldrig dö.
70 år, ja 70år
vårt RBK, det fyller år
och hjärtat slår, och hjärtat slår
och snart så är det hundra år.
na na na na, na na na na...
Ja något sånär eller vad tycker ni?
Grattis Rögle!
melodi: vårt RBK ger Malmö spö, vårt RBK ska aldrig dö.
70 år, ja 70år
vårt RBK, det fyller år
och hjärtat slår, och hjärtat slår
och snart så är det hundra år.
na na na na, na na na na...
Ja något sånär eller vad tycker ni?
Grattis Rögle!
Sv: Sikken styrelsen
Junior: Haha, fast just därför så har bakgrundsfärgen på AIA-sidan bytts från svart till vit.
Kan också vara trevligt med lite ljus i vintermörkret...
Hoppas i alla fall att det skall funka bättre - en del har tyckt att det blev för stora kontraster tidigare med svart bakgrund, så jag hoppas att det är till belåtenhet.
Kan också vara trevligt med lite ljus i vintermörkret...
Hoppas i alla fall att det skall funka bättre - en del har tyckt att det blev för stora kontraster tidigare med svart bakgrund, så jag hoppas att det är till belåtenhet.
Sv: Sikken styrelsen
Junior: Slår ifrån mig med armar och ben vi har en kassör som ska sköta sådant jag ska dra han i öronen tills han trampar på dom :-)
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
Inget mer för mig att göra än att stämma in blan grattulanterna och vifta med en flagga!
The Punisher - sugen på tårta
The Punisher - sugen på tårta
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
paramedic112: jo jag vet, Men Leksand lyckades, och dom klassade ju. Så det kan gå, men det blir mycket svårt. Jag minns inte senast båda lagen klarade sig tillbaka? Men det vore ju inte kul om ett sånt lag som Brynäs åkte ner. Det behövs verkligen EN serie under elitserien så vi kan konkurera.
Hasse
Hasse
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
HasseT: Visst hade det varit roligt ifall Rögle gick upp i Elitserien men ganska svårt att ta sig dit.
De som brukar trilla ur Elitseien och får kvala brukar ju klara sig tillbaka
De som brukar trilla ur Elitseien och får kvala brukar ju klara sig tillbaka
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
grattis Rögle! Nu är det bara att kämpa på och gå upp, får man börjar ju bli lite sugen på elitspel...!
JärnJim
Enl dagens Aftonblad har Jim Persson/brithén fårr kicken från MoDo. Visst - han är en tjurskalle, men inte kan väl han lastas för MoDos uteblivna framgångar denna säsongen?
Sv: RÖGLE BK 70-ÅR
Instämmer i gratulationerna. Hela Asien hälsar och utbringar hjärtliga gratulationer med hopp om många fler härliga år i framtiden. I år verkar det vare en pigg 70-åring!!
Sv: Hämmes
Fredag 23/8 kl. 19,00 Mora IK - IF Björklöven 2 - 3
Onsdag 4/9 kl. 19,00 AIK - Mora IK 0 - 4
Söndag 15/9 kl. 16,00 Hammarby IF - Mora IK 1 - 3
Onsdag 18/9 kl. 19,00 Mora IK - Hammarby IF 3 - 8
Lördag 7/9 kl 14.30 Hammarby IF - Rögle BK 2-4 (0-0,2-2,0-2)
Lördag 24/8 IK Oskarshamn - AIK 0-2 (0-1, 0-0, 0-1)
Fredag 29/8 Bofors Bobcats - AIK Nobelhallen 19.00 4-3
8/9 Hammarby - Bofors Bobcats 4-5
ShA - NhA 5 - 3
Mycket intressant, Nha kanske inte är så jäkla bra som dem själva tycker... eller???
Onsdag 4/9 kl. 19,00 AIK - Mora IK 0 - 4
Söndag 15/9 kl. 16,00 Hammarby IF - Mora IK 1 - 3
Onsdag 18/9 kl. 19,00 Mora IK - Hammarby IF 3 - 8
Lördag 7/9 kl 14.30 Hammarby IF - Rögle BK 2-4 (0-0,2-2,0-2)
Lördag 24/8 IK Oskarshamn - AIK 0-2 (0-1, 0-0, 0-1)
Fredag 29/8 Bofors Bobcats - AIK Nobelhallen 19.00 4-3
8/9 Hammarby - Bofors Bobcats 4-5
ShA - NhA 5 - 3
Mycket intressant, Nha kanske inte är så jäkla bra som dem själva tycker... eller???
Sv: Rögle är bäst i Skåne!
Fransson: Rögle saknade även en tongivande spelare..
Det är bara att inse, Malmö är ingenting innan de har hunnit rensa upp allt bra runt omkring.
Det är bara att inse, Malmö är ingenting innan de har hunnit rensa upp allt bra runt omkring.
Rögle är bäst i Skåne!
Rögles U16 gjorde det. Slog MIF med 5-3 ikvällens DM-final. Detta efter att ha hämtat ett 1-3 underläge med två snabba mål i den andra perioden och två andra i sista perioden. Sista målet kom i tom bur.
Grattis killar!
Grattis killar!
Sv: Länktips
Mygel: Jag vill bara än en gång påpeka att från RBKs sida är det oerhört positivt med den nya supporterklubben AIA, och den kommer att få allt stöd som vi kan ge och jag konstaterar också att vi har fått en fin dialog med klacken och ett bra bevis för detta var att inga incidenter skedde under den infekterade stämning som fanns mellan RBK och Bofors. För mig var detta ett bevis för att vi är på rätt väg.
Det står var och en fritt hur man vill stödja RBK men dom stadgar som AIA har lagt upp är helt i enlighet med vad vi inom RBK vill ha. Jag hoppas på många medlemmar inom AIA.
lej
ordf.i RBK
Det står var och en fritt hur man vill stödja RBK men dom stadgar som AIA har lagt upp är helt i enlighet med vad vi inom RBK vill ha. Jag hoppas på många medlemmar inom AIA.
lej
ordf.i RBK
Biobiljett
Alla som är inne på sidan www.bobcats.tk gå och tippa Super Allsvenskan. Så får ni vissa eran färdighet Ängelholmsbor!
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk
« Föregående · 177645 · Nästa »