« Föregående · 331101 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
populära omröstningar
ojojoj vad ni lockar besäkare med era omröstningar på AIA:s hemsida. slog ni inte besöksrekord när ni hade ifyllning om Roger Melin skulle stanna eller inte? skulle förresten vara kul vad ert besöksrekord är...
Sv: Arboga borta
Arboga har ett bra lag på pappret och de har varit inne i en bra period senaste tiden förutom ett par matcher nu på slutet. Ingen självklar seger. Men Rögle verkar ha täppt till där bak lite bättre så det blir säkert en jämn match!
Sv: Arboga borta
Joinzzon: ni Röglefans som bor där uppe får heja fram dom åt oss som inte kommer upp.. men jag hoppas på fjärde raka segern!
Arboga e ett sämre lag iår en ifjol..
Arboga e ett sämre lag iår en ifjol..
Sv: Arboga borta
Hofnar:
Håller trenden i sig så gör de 6 mål
99 3-2
00 4-3 (straffar)
02 5-4 (straffar)
så jag tar tillbaks mitt tidigare inlägg om deras målis han är kass o släpper in 5 mål.
Håller trenden i sig så gör de 6 mål
99 3-2
00 4-3 (straffar)
02 5-4 (straffar)
så jag tar tillbaks mitt tidigare inlägg om deras målis han är kass o släpper in 5 mål.
Sv: Arboga borta
Joinzzon:
Så länge Arboga inte gör fler än max 2, så måste det väl anses som en.......STOR SKRÄLL.
Så länge Arboga inte gör fler än max 2, så måste det väl anses som en.......STOR SKRÄLL.
Sv: Matchen
Håller i stort med Karhag i hans matchanalys på sportradion, att Rögle hade ett rätt hyfsat grepp om matchen trots det tidiga underläget. Man var aldrig totalt och hopplöst nervös under matchen. Ett gott tecken!
Men vad han menade med att Rögle hade många kvalificerade målchanser vet jag inte? Kanske räknade han alla dom skott som gick utanför eller mitt i magen på Mörrumskeepern?
Men vad han menade med att Rögle hade många kvalificerade målchanser vet jag inte? Kanske räknade han alla dom skott som gick utanför eller mitt i magen på Mörrumskeepern?
Sv: Arboga borta
Är det någon som ska åka söder i från till Arboga? Skulle villja hoppa på i skaraborgstrakten, dvs. skara, mariestad, skövde.. antagligen paserar ni ngn av dessa städer om ni kommer söder ifrån och har ni en plast kavr ibilen vill jag gärna följa med! / Peter 0702 - 26 80 42
Sv: Arboga borta
Joinzzon: haha...ja d lär bli tufft...=)...va fan där e ju inga inne här...ser alla på beck som jag..=)..
Arboga borta
Var så säkra på att Arbogas målis kommer att spika igen kassen på Onsdag.
I dagens match mot Ugglorna sköt Ugglorna 6 skott i 3:e perioden o 5 gick i mål ......
Har vi tur så gör vi max 3 mål på Onsdag.
I dagens match mot Ugglorna sköt Ugglorna 6 skott i 3:e perioden o 5 gick i mål ......
Har vi tur så gör vi max 3 mål på Onsdag.
Sv: Tomas Andersson
Nicke: Tycker jag med. Har hört något om att han inte trivs så bra där uppe heller.
Tomas Andersson
Han skulle ju gå till Hammers för att få speltid. Som det ser ut nu är han alltid extraspelare i 4:e femman. Tycker vi kan plocka hem honom igen till nästa säsong. Eller? Jäkligt tråkigt för honom att han sitter fast i träsket.
Sv: J20 Föll=(
Ebbe:
Juniorerna förlorade ännu en gång med uddamålet, denna gång mot Huddinge som vann med 3-2.
Ebbe du som har koll på våra juniorer, var har Palm tagit vägen?
Är han skadad eller? För han är ju aldrig med i A-laget längre o i J 20 laget har jag inte heller sätt till hans namn.
Juniorerna förlorade ännu en gång med uddamålet, denna gång mot Huddinge som vann med 3-2.
Ebbe du som har koll på våra juniorer, var har Palm tagit vägen?
Är han skadad eller? För han är ju aldrig med i A-laget längre o i J 20 laget har jag inte heller sätt till hans namn.
Sv: Bilder och Filmsnuttar från igår !!
sitggson:
1: jag har totalt 2 minuter filmer kanske mestadels uppdelade
t.e.x Hela rögles avgörande straff samt reaktionerna efteråt , sen har jag bråket i andra , otroligt bra bild på det hela
2: Oe kan vi höras så du kan lägga upp visa av filmerna eller bilderna om du vill alltså jag har t.e.x 2-3 av rögles ramsor hela dessutom . RIKTIGT MÄKTIGT sen har ja när volle räddar o så men allt detta är uppdelat i klipp så det varar sammanlagt 2.30 min
3: Officiel låter bra :)
1: jag har totalt 2 minuter filmer kanske mestadels uppdelade
t.e.x Hela rögles avgörande straff samt reaktionerna efteråt , sen har jag bråket i andra , otroligt bra bild på det hela
2: Oe kan vi höras så du kan lägga upp visa av filmerna eller bilderna om du vill alltså jag har t.e.x 2-3 av rögles ramsor hela dessutom . RIKTIGT MÄKTIGT sen har ja när volle räddar o så men allt detta är uppdelat i klipp så det varar sammanlagt 2.30 min
3: Officiel låter bra :)
Sv: Bilder och Filmsnuttar från igår !!
Stigsson: Varje lag har faktiskt rätt till att visa 90 sekunder rörliga bilder på sin hemsida. Norra_Sittplats kan vi kalla för vår officiella representant tills vidare.
Sv: Bilder och Filmsnuttar från igår !!
Norra_Sittplats: Sitta med egen kamera och filma "för eget bruk" det får du göra hur mycket du vill, men när du annonserar ut och sprider dina bilder vidare så bryter du faktiskt mot lagen om copyright. TV4 har betalt pengar till den som äger serien alltså Svenska hockeyförbundet och därmed är det endast dom som har rätt att distibuera rörliga bilder från alla matcher i serien. Ville bara upplysa dig om detta innan du eventuellt kan börja råka illa ut.
Fler än jag
Som går och väntar på att det ska lossna för Henrik Eriksson? Man ser ju hur duktig han är, säkert serien´s snabbaste spelare och en grym teknik. Det har börjat lossna för Carlsson, snart dags för Eriksson också.
Sv: Waltin vill inte utöka elitserien
Om man utökar elitserien plus livlinan att elitserielagen bara kan åka ur efter tre besök i kvalserien, så håller jag med Waltin till 100% att det är skandal!
Den minnesgode kommer väl ihåg när det var aktuellt med att införa livlinor förra gången?
Det sjunkande elitskeppet VIK försökte då med alla medel förhindra degradering, med Curre Lundmark i spetsen, men när man väl började peta på korthuset så föll det ihop med en smäll.
Om man nu vill hjälpa MIF genom denna extra livlina så tycker jag att det faktiskt skulle vara bättre att fortsätta med 12 lag och införa serieförändringen först nästa säsong - sedan allsvenskan 04/05 hade sållat agnarna från vetet bland de allsvenska lagen.
Dessutom skulle SAMTLIGA vara tvungna att dessförinnan visa upp en plusbudget före den 30/4 2004.
Att man därefter utökar elitserien är alltså en sund åtgärd, men att göra det nu STINKER!
Det är i så fall bättre för Rögle att ANTINGEN vara så starka att vi kan gå upp genom att bli 1:a eller 2:a i kvalserien, eller vänta ett år och få en bättre grund att stå på.
Att gå upp genom att komma 4:a i kvalserien är nog inte något som håller i längden.
Självklart hoppas jag att Rögle alltid skall vinna alla matcher, men i det här fallet skall inte fifflarna i eliten få införa livlinor åt sina konkursbon
Den minnesgode kommer väl ihåg när det var aktuellt med att införa livlinor förra gången?
Det sjunkande elitskeppet VIK försökte då med alla medel förhindra degradering, med Curre Lundmark i spetsen, men när man väl började peta på korthuset så föll det ihop med en smäll.
Om man nu vill hjälpa MIF genom denna extra livlina så tycker jag att det faktiskt skulle vara bättre att fortsätta med 12 lag och införa serieförändringen först nästa säsong - sedan allsvenskan 04/05 hade sållat agnarna från vetet bland de allsvenska lagen.
Dessutom skulle SAMTLIGA vara tvungna att dessförinnan visa upp en plusbudget före den 30/4 2004.
Att man därefter utökar elitserien är alltså en sund åtgärd, men att göra det nu STINKER!
Det är i så fall bättre för Rögle att ANTINGEN vara så starka att vi kan gå upp genom att bli 1:a eller 2:a i kvalserien, eller vänta ett år och få en bättre grund att stå på.
Att gå upp genom att komma 4:a i kvalserien är nog inte något som håller i längden.
Självklart hoppas jag att Rögle alltid skall vinna alla matcher, men i det här fallet skall inte fifflarna i eliten få införa livlinor åt sina konkursbon
Sv: Waltin vill inte utöka elitserien
AIA_: ja när väl torpedhockeyn sitter där den ska sitta, som den säkert kommer göra i vår så tror jag att rögle är redo.
« Föregående · 331101 · Nästa »
när det börjar gå riktigt bra........?