« Föregående · 347994 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Here we go!
Finns där ett uns av lite självkritik så ställer Waltin sin plats till förfogande omedlbart!
Tja det är väl lika bra och dö!
så länge det finns tid kvar att spela finns det hopp. Men med tanke på vilken dynamik och laganda den gode Waltin piskat in i det här gänget kan man lika gärna lägga sig ner och dö! Tack för att ni har sabbat ett fint lag. Där ett praktfiasko som bär en klantig styrelses signatur.
Sv: Here we go!
Precis som i Mora 4-0 i 2:a perioden.
Vad kul det ska bli att bo på hotell o se Rögle spela en ointresant match mot Örebro på Fredag .......
Vad kul det ska bli att bo på hotell o se Rögle spela en ointresant match mot Örebro på Fredag .......
Sv: Here we go!
Yngligen:
Det är bättre om du vänder på det, efter den här säsongen vem vill då spela i Rögle ??
Det är bättre om du vänder på det, efter den här säsongen vem vill då spela i Rögle ??
Sv: Here we go!
Yngligen: Räkna pengar killen...pengar tar en till ES, mycket publik= mycket pengar till bättre spelare...
Sv: Here we go!
rogle_andy: Där finns lag som har vänt 3-0 underläge så varför skulle inte rögle kunna göra det?
Sv: Here we go!
Mindreader: Det är väl inte publiken som tar ett lag till ES?Då skulle rögle varit i ES nu!
Sv: Here we go!
Joinzzon: tycker mest att vi har haft bottennapp hela säsongen faktiskt....redan på försäsongen under värvningstiden*suckar* vad fan ska man hitta på nu då?? hoppas på en vändning i tredje...Tänk om växjö tar sig till SA..med det publiksnittet..så är dom snart i ES....
Sv: Here we go!
Det är j##ligt märkligt att vi nästan alltid ska ha en bottenperiod i varje match, speciellt på bortaplan :-(
Sv: Here we go!
4-2 nu o det är gamla Rögle spelare (Arup o Peter Andersson) som är på väg o skjuta oss till Fortsättningserien :-((
Sv: Here we go!
bobbe: jag skulle vilja se at Näsvall gjorde mål i sin premiärmatch.
Rögle behöver 3 pinnar idag.
Rögle behöver 3 pinnar idag.
Sv: Here we go!
Rapport:
Växjö hade inne 2-2 pucken - men slut signalen hade gått.
Försvaret är som vanligt virrigt och Näsvall spelar bra men har än så länge inte gjort något jätte väsen av sig.
Växjö hade inne 2-2 pucken - men slut signalen hade gått.
Försvaret är som vanligt virrigt och Näsvall spelar bra men har än så länge inte gjort något jätte väsen av sig.
« Föregående · 347994 · Nästa »
Det är bara att lyfta på hatten och tacka hela Rögle bk för en fin insats, det har varit ett underbart och händelserikt år, nu ser vi alla ( läs 1200 personer ) fram emot fortsättningserien med härliga matcher mot Nybor och Mörrum igen, och med lite lite tur kanske vi tar oss till Playoff, undrar vad hela detta kalaset kommer kosta i slutändan.