« Föregående · 56750 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
jag e ledsen SKÅNINGAR
Sorry men Leksand vinner ikväll. Till ert stora förtret så är Leksand helt skadefria för första gången på hela säsongen och det tyder ju inte direkt på Röglevinst... Loppan-Preben-Challe gör nog 2-3 mål bara dem... Preben (Jens Nielsen) känner ju till Ängelholmsisen väldigt väl, likaså Greg Brown som jag märkt ni är väldigt fästa vid.
Lycka till i framtiden Rögle, ni får gärna komma 2:a, bara inte Bofors gör det.
Lycka till i framtiden Rögle, ni får gärna komma 2:a, bara inte Bofors gör det.
Webradio
Till alla er som ej får möjligheten att se kvällens höjdare
Leksand sänder webradio dirket från ishallen i Ängelholm
Det enda du behöver göra är att gå in på www.dalafm.com/hockey.htm och följa instruktionerna där..
ps: ett bra tips till er som ska se matchen på plats!
Kom i TID!!
Leksand sänder webradio dirket från ishallen i Ängelholm
Det enda du behöver göra är att gå in på www.dalafm.com/hockey.htm och följa instruktionerna där..
ps: ett bra tips till er som ska se matchen på plats!
Kom i TID!!
Sv: Dörvaktare...
ja ha det blev visst Wolle..
det trodde jag faktikst inte.
någon som vet om han ska få nytt kontrakt eller om Rögle ska satsa på att behålla Budda istället?
det trodde jag faktikst inte.
någon som vet om han ska få nytt kontrakt eller om Rögle ska satsa på att behålla Budda istället?
Sv: Dörvaktare...
Här kommer hela inlägget!
Någon som vet vem som kommer att ersätta "Budda" som dörvaktare imorgon?
Tycker själv inte att man ska sätta in Wolle som det. Han har ju faktiskt inte ståt en match på nästan ett år?
Är han tillr'kligt redo för att hoppa in i en seriefinal mot Leksans i fall Ivarsson skulle bli skadad eller något?
Någon som har bra kolla på det?
Tips imorgon: 4-3 till Rögle..=)
Någon som vet vem som kommer att ersätta "Budda" som dörvaktare imorgon?
Tycker själv inte att man ska sätta in Wolle som det. Han har ju faktiskt inte ståt en match på nästan ett år?
Är han tillr'kligt redo för att hoppa in i en seriefinal mot Leksans i fall Ivarsson skulle bli skadad eller något?
Någon som har bra kolla på det?
Tips imorgon: 4-3 till Rögle..=)
Dörvaktare...
Någon som vet vem som kommer att ersätta "Budda" som dörvaktare imorgon?
Tycker själv inte att man ska sätta in Wolle som det. Han har ju faktiskt inte ståt en match på nästan ett år?
Är han tillr'kligt redo för att hoppa in i en seriefinal mot Leksans i fall Ivarsson skulle bli skadad eller något?
Någon som har me
Tycker själv inte att man ska sätta in Wolle som det. Han har ju faktiskt inte ståt en match på nästan ett år?
Är han tillr'kligt redo för att hoppa in i en seriefinal mot Leksans i fall Ivarsson skulle bli skadad eller något?
Någon som har me
Sv: Rögle låtar
Bure: Guess who...... :)
Jag kan shoppa den till dig imorgon om du har LP spelare. Kostar en femma som gammal EP variant.
Landénaren har väl någon gammal gramofonspelare???
Jag kan shoppa den till dig imorgon om du har LP spelare. Kostar en femma som gammal EP variant.
Landénaren har väl någon gammal gramofonspelare???
Rögle låtar
hej...
jag undrar om någon kunde hjälpa mig att få tag på den gamla klassiska "röglerappen" den är ju ganska svårhittad om man säger så...
Om någon hade kunnat hjälpa mig med detta hade ett helt gäng utsocknes rögle supporters blivit ytterst glada
jag undrar om någon kunde hjälpa mig att få tag på den gamla klassiska "röglerappen" den är ju ganska svårhittad om man säger så...
Om någon hade kunnat hjälpa mig med detta hade ett helt gäng utsocknes rögle supporters blivit ytterst glada
Länkar:
http://drink.to/aia
http://drink.to/aia
Sv: Buddha i klacken?
Buddha i klacken?
Jag vill ha Allah, men skit samma!
non huliganisn mot Leksand!
Jag vill ha Allah, men skit samma!
non huliganisn mot Leksand!
Sv: Buddha i klacken?
Jajemensan... nu ska vi visa trähästarna hur man spelar hockey.... Ska bli så underbart när RBK vinner för då ligger vi på en kvalplats!!
Vi vill ha Buddha i klacken, buddha i klacken......
Kom igen!!!!!
Vi vill ha Buddha i klacken, buddha i klacken......
Kom igen!!!!!
arrrggghhhhhh
vad i helvete skall man hitta på för o lugna nerverna tills imorgon man klättrar juh på väggarna här hemma....morsan överväger till o skicka mig till psyket ha ha ha ha
FORZA RÖGLE AIA
FORZA RÖGLE AIA
Sv: Torskar
Jag aaaanar att det skulle vara uppretande och nedsättande att kalla oss för Danskar.
Hmmm... om jag inte minns fel är väl LIF´s bästa spelare dansk??
Hur som helst så är det inte nedsättande för skåningar att bli kallade för danskar eftersom många i grund och botten är det, rent historiskt (dock inte undertecknad som föddes i Halland).
Hmmm... om jag inte minns fel är väl LIF´s bästa spelare dansk??
Hur som helst så är det inte nedsättande för skåningar att bli kallade för danskar eftersom många i grund och botten är det, rent historiskt (dock inte undertecknad som föddes i Halland).
Slut
Ville bara meddela att alla sittplatsbiljetter är slut....
Till er som ororar er för biljetter till ståplats, sluta oroa er, det är som Ljunggren (the punisher) säger, där finns alltid många bljetter på matchdagen.....
Vore kul om Buddha kom till ståplats och sjung med i skönsången......
då ska vi lära han: upp, upp upp, upp vi går dit k*ken pekar....
Till er som ororar er för biljetter till ståplats, sluta oroa er, det är som Ljunggren (the punisher) säger, där finns alltid många bljetter på matchdagen.....
Vore kul om Buddha kom till ståplats och sjung med i skönsången......
då ska vi lära han: upp, upp upp, upp vi går dit k*ken pekar....
Buddha i klacken?
Ja, det är ungefär vad man får veta från dagens NST om säsongens match i ladan. Jo, just det, Wolle kanske blir andrekeeper om han klarar några tester.
Om man bortser från OS, som givetvis är alla tidningars huvudnummer helt förklarligt, så ska det vara fan att behöva slåss om spaltmillimetrarna med fotbollsträningslandskamper i februari och en till LBOIS nyanländ kenyan ;-)
Om man bortser från OS, som givetvis är alla tidningars huvudnummer helt förklarligt, så ska det vara fan att behöva slåss om spaltmillimetrarna med fotbollsträningslandskamper i februari och en till LBOIS nyanländ kenyan ;-)
Sv: Fullsatt
Fullsatt redan hit och fullsatt redan dit.. My ass! Det finns alltid, ALLTID platser kvar som säljs matchdagen! En massa ryckten om lapp på luckan här gör att folk inte åker ut och till hallen, och Rögle tappar intäckter. Möjligt att det blir fullt ja, men platser finns alltid matchdagen!
The Punisher - vet!
The Punisher - vet!
fullsat på onsdag
tja
det e konstig om det inte blir fullsatt på onsdag eller hur?
rögle vinner med 4-2
alla ut
det e konstig om det inte blir fullsatt på onsdag eller hur?
rögle vinner med 4-2
alla ut
Rögle i elitserien!
Spela med rögle eller något annat elitserie/allsvenskt lag online igenom hockeyligan.cjb.net, anmäl ditt rögle redan idag och visa vem som äger rinken!
Sv: Referat
Pellejöns: Bla bla bla, bortamatch! En massa skitsnack från dig, suck!
Kommentar: Jag talar till bönder på bönders vis.
Pellejöns: RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.
Kommentar: Just det RTFM. Hade jag någon vilja att kommentera det ärendet hade rubriken varit "nån som vet".
Och till sist: Man kan skriva som Du har gjort......
Kommentar: Jag talar till bönder på bönders vis.
Pellejöns: RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.
Kommentar: Just det RTFM. Hade jag någon vilja att kommentera det ärendet hade rubriken varit "nån som vet".
Och till sist: Man kan skriva som Du har gjort......
Sv: Referat
Bla bla bla, bortamatch! En massa skitsnack från dig, suck!
RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.
Man kan mycket väl skriva precis så som jag gjorde i omnämnda inlägg, däremot har de flesta stora svårigheter att hänga med i alla dina svängar!
Chill out!
RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.
Man kan mycket väl skriva precis så som jag gjorde i omnämnda inlägg, däremot har de flesta stora svårigheter att hänga med i alla dina svängar!
Chill out!
« Föregående · 56750 · Nästa »
Måste säga att det inte var något bra inlägg med hänsyn till händelserna i Nyköping.
Den som skrev inlägget måste för *** tänka efter lite.