« Föregående · 58132 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nnneeejjjjj...
Här har alla sågat Karma och så ser jag nu på TV4-sporten att det är Herman Hultrgren som DRÄLLER med pucken på blå....
Sv: Nnneeejjjjj...
Du är härmed förlåten Patrik ;-)
Som ett bevis på min sympati kan jag säga att jag också blev rätt purken i sinnet när 2-1 kom upp, utan att på något sätt överdriva.
Som ett bevis på min sympati kan jag säga att jag också blev rätt purken i sinnet när 2-1 kom upp, utan att på något sätt överdriva.
Sv: Nnneeejjjjj...
Som ni så riktigt påpekar, så vann Rögle tekningen (Engström), och Karma tappade pucken vid offensiv blå.
Jag blev så besviken att jag skrev fel, men det är justerat nu...
Jag blev så besviken att jag skrev fel, men det är justerat nu...
Nnneeejjjjj...
Tycker vi tar och ändrar rubrik nu. Den andra passade inte särskilt bra på slutet...
FAN! Så nu har jag sagt det för sista gången. Det är historia nu och nästa match är på tisdag redan. Mot Bofors! Bara att spotta lite lätt i nävarna och knyta dom i fickorna (så det blir 10 mot 1).
Serien är inte färdigspelad än och det vore väl själva "hin onde" om vi skulle ge upp redan.
"I med- och motgång...", precis som vanligt.
FAN! Så nu har jag sagt det för sista gången. Det är historia nu och nästa match är på tisdag redan. Mot Bofors! Bara att spotta lite lätt i nävarna och knyta dom i fickorna (så det blir 10 mot 1).
Serien är inte färdigspelad än och det vore väl själva "hin onde" om vi skulle ge upp redan.
"I med- och motgång...", precis som vanligt.
Sv: Yyyeeessss...
haha...jo, kanske det...för där levereras ju inget annat än just fösare...totalt olidligt att se en hel damhockey-fight....tyvärr.
det är jävligt trist med de här uddamålstorskarna för det känns verkligen som att RBK faktiskt hade haft chansen att komma 2a efter Leksand med lite flyt. Speciellt eftersom förhandsfavoriten Löven inlett kanckigt...
det är jävligt trist med de här uddamålstorskarna för det känns verkligen som att RBK faktiskt hade haft chansen att komma 2a efter Leksand med lite flyt. Speciellt eftersom förhandsfavoriten Löven inlett kanckigt...
Sv: Yyyeeessss...
Nejdå, jag missförstår inte alls. Försöker bara provocera med lite ironi så här i besvikelsens mörka timme. Mina egentliga tankar lämpar sig inte att överföras i skrift ;-)
Angående fösare: Du tror inte att du tittat på för många damhockeymatcher från Saltsjön ;-) ?
Angående fösare: Du tror inte att du tittat på för många damhockeymatcher från Saltsjön ;-) ?
Sv: Yyyeeessss...
Du missförstår mig...jag är absolut inte en sådan som förespråkar gladhockey i alla lägen även när det uppenbart är helt tokigt att spela det....tar mkt hellre gnet-spel och vinst är skönspel och torsk...speciellt då i tuffa bortamatcher som denna. Men ändå, 13 skott ÄR faktiskt på tok för lite. Svårt att göra mål om inga skott kommer mot motståndarens mål. Och ibland kan ju faktiskt även fösare gå in.
Sv: Yyyeeessss...
Dessutom Jesse, skottstatistiken är mer än lovligt missvisande enligt de jag snackat med som var på plats.
Vad jag vet har Rögle ingen skyldighet att underhålla oss som sitter framför skärmen med frejdigt offensiv rock'n'roll hockey. 13 skott är jä-ligt lite, men om flertalet är vassa avslut ser jag hellre det än 25 fösare från blå och 20 plockpotatisar från noll vinkel.
Dessa s--ans uddamålsförluster *AAARGH*.
Vad jag vet har Rögle ingen skyldighet att underhålla oss som sitter framför skärmen med frejdigt offensiv rock'n'roll hockey. 13 skott är jä-ligt lite, men om flertalet är vassa avslut ser jag hellre det än 25 fösare från blå och 20 plockpotatisar från noll vinkel.
Dessa s--ans uddamålsförluster *AAARGH*.
varför??
Varför kan inte Rögle vinna dessa avgörande matcherna????
Och varför får Rögle inte få ett enda powerplay???
Domarh*ra......
För fan skärpning nu, nu måste vi vinna för att hänga med...
VISA LITE HJÄRTA RÖGLE!!!!!!!!!!!!!!
Gått att Strandberg nitade Kåberg, ett sånt svin ska ska bara bli nerslagen
Och varför får Rögle inte få ett enda powerplay???
Domarh*ra......
För fan skärpning nu, nu måste vi vinna för att hänga med...
VISA LITE HJÄRTA RÖGLE!!!!!!!!!!!!!!
Gått att Strandberg nitade Kåberg, ett sånt svin ska ska bara bli nerslagen
Dagens matcher
Bodens IK Leksands IF 3-7
(2-2, 0-3, 1-2)
Bofors IK Rögle BK 2-1
(1-0, 0-1, 1-0)
Tingsryds AIF Skellefteå AIK 6-1
(1-0, 3-1, 2-0)
(2-2, 0-3, 1-2)
Bofors IK Rögle BK 2-1
(1-0, 0-1, 1-0)
Tingsryds AIF Skellefteå AIK 6-1
(1-0, 3-1, 2-0)
Sv: Yyyeeessss...
haha...ja, det har du kanske rätt i....stod dock att dom torskade tekningen i referatet men rent logiskt borde det ju vara så att Karmhag fumlar på offensiv och inte egen blå...Men som du säger, alla RBK:are måste ju bli chockskadade om rögle vinner en telkning och det var väl det som orsakade den temporära hjärnblödning som "Karma" verkar ha fått där...
HEEEEEEEEEEEEEELVETE!!!!!!
Känns konstigt att va såhär hatisk men : VA FAN GÖR DU KARMA??
13 sketna skott på en hel match.... Jävligt offensivt!!!!!!
Fan Nyströmklass på det...... Spela framåt för helvete
13 sketna skott på en hel match.... Jävligt offensivt!!!!!!
Fan Nyströmklass på det...... Spela framåt för helvete
Sv: Yyyeeessss...
Tydligen var det så Jesse, att Rögle VANN tekningen i anfallzon. Fast Karma blev väl så jäkla överrumplad av just det faktum att han tappade pucken på blå.
Sv: Yyyeeessss...
F*n vad märkligt att det inte blev ett endå PP. Så fort en av deras åkte så var det såklart en dubbelutvisning.
Hmm känns knepigt att klaga på domaren när man inte sett matchen men det låter totalt otroligt.
Hoppas Emil fick jävligt ont. Han ska fan skadas..........!!!
Hmm känns knepigt att klaga på domaren när man inte sett matchen men det låter totalt otroligt.
Hoppas Emil fick jävligt ont. Han ska fan skadas..........!!!
fan vad trött jag blir
Det verkar ju vara en gedigen domarinsats idag om man kollar utvisningarna.....inte ett enda pp idag....skitkul juhhhhhhhh...fy fan vad jag blir trött på Bofors...har fan allt grattis i sin pisshall....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sv: Yyyeeessss...
"Rögle förlorade tekningen i anfallszon, Karmhag missade vid egen blå, och nr 19 Björn eriksson fick fri gata upp mot Iwarsson - 2-1 och GODNATT RÖGLE!"
Vad OVANLIGT att Rögle förlorar tekningar.....när FAN skall Votruba eller vem fan som helst ta tag i detta gissel???
Vad OVANLIGT att Rögle förlorar tekningar.....när FAN skall Votruba eller vem fan som helst ta tag i detta gissel???
Sv: Yyyeeessss...
Sjöberg e för gammal, Sjöberg en för gammal...
Ungefär som Börje på sin tid ;-)
Kan inte vara mycket kvar nu.....brrrrrrrr...
Ungefär som Börje på sin tid ;-)
Kan inte vara mycket kvar nu.....brrrrrrrr...
Sv: Yyyeeessss...
Både Hultgrens och Karmhags utvisningar är horribla filmningar från Kåbergs sida,svagt Sjöberg!!!
Sv: Yyyeeessss...
varför kan de inte sätta in elitserie dommare i denna match??
de är ju endå lediga?
de är ju endå lediga?
Sv: Yyyeeessss...
Bland det sjukaste jag gjort, att följa en hockeymatch framför skärmen.
Vad f-n håller Sjöberg-skrället på med? Eller jag ska kanske fråga vad Rögle håller på med?
Kämpa nu för s-tan!!
Vad f-n håller Sjöberg-skrället på med? Eller jag ska kanske fråga vad Rögle håller på med?
Kämpa nu för s-tan!!
Sv: Yyyeeessss...
Okaj....Jag menar att alla domare hatar Rögle....var kanske inte så tydlig...Sorry!
Sv: Yyyeeessss...
Bry er inte om NiC.Han är bara en liten hjälplös MalömSupporter som försöker lura i oss alla att han är Rögle-Supporter.Ser att Rögle leder listan med flest inlägg den här veckan nu,Har det hänt nån annan gång?
Sv: Yyyeeessss...
...åsså kliver Togge in i handlingen och avgör matchen med en läcker dragning och backhand i nättaket....
...VA, hoppsan, jag somnade visst och hade bara en våt dröm ;-)
...VA, hoppsan, jag somnade visst och hade bara en våt dröm ;-)
Sv: Yyyeeessss...
jo man håller med..
var det inte patrik sjöberg som dömde uppe i leksand också när Rögle var där?
var det inte patrik sjöberg som dömde uppe i leksand också när Rögle var där?
« Föregående · 58132 · Nästa »