Stängd liga???
« Föregående · 184979 Till forumet
Sv: Stängd liga???
fritte rbk: Vad är det alla klubbar under elitserien har som sitt egentliga slutmål?
Sv: Stängd liga???
HasseT: Givetvis att ta sig vidare , uppåt. Jag tror nog att de flesta lagen i allsvenskan någon gång vill bli ett elitserielag.
Se bara ett lag som Timrå.
kanske, jag vet inte säkert.............
Se bara ett lag som Timrå.
kanske, jag vet inte säkert.............
« Föregående · 184979
Jag undrar bara vad som skulle hända med klubbar som har ambitioner att ta sig till elitserien, tex Rögle.
Från vem skulle Elitserieklubbarna ta sina unga löften ifrån när det inte finns någon framtidstro hos klubbarna under elitserien.
Nä fy fan för arroganta "direktörer" som bara ser pengar i hockeyn