Eftersom mejlen här verkar strula så får jag ta det här istället....Du har inte plats för två personer i bilen ikväll?? Från Lund alltså...
Till Hackborn
« Föregående · 22675 Till forumet
Sv: Till Hackborn
Tyvärr är vi redan full bil idag, du får hemskt gärna åka med någon annan gång.
Vi hörs
Vi hörs
« Föregående · 22675