UNDERBART!
« Föregående · 21785 Till forumet
Sv: UNDERBART!
Skönt att kunna räkna in tre nya bortapoäng.
Hoppas nu att folk förstår att vårt kära Rögle spelar sevärd och publikfriande ishockey och kommer till ishallen på onsdag.
Även alla medgångssupportrar har ju nu en anledning att gå.
Alla till ishallen på onsdag för att se när Rögle befäster sin plats ovan strecket som innebär spel i SA och ännu fler högtidsstunder.
Hoppas nu att folk förstår att vårt kära Rögle spelar sevärd och publikfriande ishockey och kommer till ishallen på onsdag.
Även alla medgångssupportrar har ju nu en anledning att gå.
Alla till ishallen på onsdag för att se när Rögle befäster sin plats ovan strecket som innebär spel i SA och ännu fler högtidsstunder.
Sv: UNDERBART!
Underbar dag!!
J20 krossar Färjestad med 10-5 och A-laget tar laxarna på borta plan!!
Kan hockeylivet bli bättre.....
J20 krossar Färjestad med 10-5 och A-laget tar laxarna på borta plan!!
Kan hockeylivet bli bättre.....
« Föregående · 21785
/MVH
Odde