Kan ni inte vinna mot Mif
« Föregående · 530046 Till forumet
Sv: Kan ni inte vinna mot Mif
Anna29: Blir nog inga problem om dom inte kan prestera bättre än när dom var häruppe.
« Föregående · 530046
Ville bara säga att jag hoppas Skellefteå vinner då ni ska spela i malmö så kan ni sopa isen med mifarna
tack för mej