Om er gammla spelare fredrik Näsvall
« Föregående · 416534 Till forumet
Sv: Om er gammla spelare fredrik Näsvall
Anna29: Jasså är du ute och "fiskar" efter honom eller?
Senaste kända klubbadress var väl Bolzano i Italien va?
Jag säger - L Y C K A T I L L
Senaste kända klubbadress var väl Bolzano i Italien va?
Jag säger - L Y C K A T I L L
Sv: Om er gammla spelare fredrik Näsvall
Anna29: Ja, han drog ju till Italien,
Sen komme han ju tillbaka till Sverige fast nu har han dragit tillbaka till Italien igen.
Jag är inte säker på det, men jag tror det var nått sånt!
Sen komme han ju tillbaka till Sverige fast nu har han dragit tillbaka till Italien igen.
Jag är inte säker på det, men jag tror det var nått sånt!
Sv: Om er gammla spelare fredrik Näsvall
ernie eagle: nja jag har redan kontakt me honom men ville bara höra om det inte gick nåt rykte om honom
jo det var väl den adressen han sa men han kom ju hem till sverige åh fick tre matcher på sig att provspela i rögle
jo det var väl den adressen han sa men han kom ju hem till sverige åh fick tre matcher på sig att provspela i rögle
Sv: Om er gammla spelare fredrik Näsvall
Anna29: Men där blev han ju inte kvar. Han får väl göra som "Degen" ta en vända i Japan. Spela qi gong-hockey i Asien.
Bra betalt lär han ju få oxå och så blir han fixstjärna. Annars kanske Bodens kanoner vill ha honom tillbaks?
Fredrik Näsvall, en av svensk hockeys "bad boys"...
Hiroshima, Tokyo, Kobe, Nagano, Osaka....tja vem vet?
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Bra betalt lär han ju få oxå och så blir han fixstjärna. Annars kanske Bodens kanoner vill ha honom tillbaks?
Fredrik Näsvall, en av svensk hockeys "bad boys"...
Hiroshima, Tokyo, Kobe, Nagano, Osaka....tja vem vet?
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
« Föregående · 416534
så om nån vet lite om honom så hör gärna av er till mej