Amb-41's tråd
124628 · Nästa » Till forumet
Sv: Amb-41's tråd
Ja då har man varit iväg och gjort en dubbel på SSK och V Frölunda.Hyffsat odds blev det.
Sv: Amb-41's tråd
0-1 till SSK i en otroligt dålig match gissar jag.. detta efter ha sett några SSK matcher uppe i Timrå de senaste åren.
Sv: Amb-41's tråd
Amb-41: Skulle inte trodet...... Nu kommer Tälje!!! 3-1 till SSK
Sv: Amb-41's tråd
Numero Uno: japp!!... ni har ju trots allt ett väldigt bra lag i år..... det såg vi ju prov på under SCA-cupen...
Sv: Amb-41's tråd
Amb-41: Så ni ser en seger över SSK hemma som en skalp?!, mycket hedrande.
Amb-41's tråd
Först så var det MoDo, sedan svenska mästarna Färjestad och på lördag så tar vi nästa skalp dvs SSK :-)))
TIK-POWER
TIK-POWER
:-))))))))))))))