hallå ska väll åka snart till södertälje jag och två polare ska dit det komer bli en rolig match...... frölunda kommer krossa tälje
frölunda krossar tälje imån!!!!!!!!!
52988 · Nästa » Till forumet
frölunda krossar tälje imån!!!!!!!!!
tja frölunda vinner med 5-1 imån vi ska ta över er hall tänkte vi. så vi kommer lättare sagt ha hemma plan ja och 20polare från gbg ska till tälje och 16pers från sthlm och supporter klubben goagubbar. /ha det krossa tälje imån va fan