SSK? Har ni hittat hit också! Kul. Och gnaget lyckades ni spöa också, bra, det är ju mer än vad vi brukar göra... ;) Kul att ha er här.
Gone glömde rubriken :/
« Föregående · 48573 Till forumet
Sv: Gone glömde rubriken :/
Hejsan
Ja skönt med 3 pinnar nu när det gått så knackigt. Vi får vila en vecka och har MODO hemma nästa tisdag följt av Brynäs borta på torsdagen (31/1)......6 poäng?
Ja skönt med 3 pinnar nu när det gått så knackigt. Vi får vila en vecka och har MODO hemma nästa tisdag följt av Brynäs borta på torsdagen (31/1)......6 poäng?
Länkar:
http://www.synvinkel.net
http://www.synvinkel.net
Sv: Gone glömde rubriken :/
Nja....Brynäs går knackigt, så där har vi chansen att knipa 3 poäng. Modo kan jag hålla med om att det kan bli svårt, men med lite jäklar anamma så....
Länkar:
http://www.sodertaljesk.se
http://www.sodertaljesk.se
« Föregående · 48573