Hur går det i kvarten?
« Föregående · 515332 Till forumet
Sv: Hur går det i kvarten?
Springsteen: Vad tycker du om en final mellan Timrå-Frölunda. Det hade varit helt grymt häftigt.
Sv: Hur går det i kvarten?
rullis: Årets bragd?
Det känns som om vissa här - och media - har totalt glömt
bort en liten detalj i denna speciella ES anno 2004-2005.
Linköping har minst antal NHL spelare (2 stycken) i laget.
Borde det inte vara tvärt om i fall vi ska prata om bragd?
Samtidigt som man skriker att ett SSK avancemang skulle vara
en idiotskräll så talar kommentatorer i P4 (vill inte nämna muppens namn)
vid ställning 1-1 att LHC är chanslösa i en matchserie utan Husse, och
att SSK har ett fantastiskt bra lag. I nästa andetag talar man om
STORfavoriten LHC är skyldiga att vinna och hur pinsamt det vore om de inte gjorde det. Fattar inte hur det går ihop.
Jag fattar bara att LHC består av hårt jobbande krigare som kapten
Melin styr duktigt mot nya segrar.
Den enda bragden är att se LHC ånga fram mot semi och gärna längre med minst antal NHL spelare, och omskakade av att tvingats sparka sina 2 bästa spelare innan slutspelet börjat.
Står stolt fast vid tipset 4-1 i matcher.
Det känns som om vissa här - och media - har totalt glömt
bort en liten detalj i denna speciella ES anno 2004-2005.
Linköping har minst antal NHL spelare (2 stycken) i laget.
Borde det inte vara tvärt om i fall vi ska prata om bragd?
Samtidigt som man skriker att ett SSK avancemang skulle vara
en idiotskräll så talar kommentatorer i P4 (vill inte nämna muppens namn)
vid ställning 1-1 att LHC är chanslösa i en matchserie utan Husse, och
att SSK har ett fantastiskt bra lag. I nästa andetag talar man om
STORfavoriten LHC är skyldiga att vinna och hur pinsamt det vore om de inte gjorde det. Fattar inte hur det går ihop.
Jag fattar bara att LHC består av hårt jobbande krigare som kapten
Melin styr duktigt mot nya segrar.
Den enda bragden är att se LHC ånga fram mot semi och gärna längre med minst antal NHL spelare, och omskakade av att tvingats sparka sina 2 bästa spelare innan slutspelet börjat.
Står stolt fast vid tipset 4-1 i matcher.
Sv: Hur går det i kvarten?
Birren:
Svar på dina frågor SSK till SEMI SVAR TVEKSAMT
Kommer publiken tja det vet vi redan svaret på en arena som tar 7500 och inte har haft fullt en enda gång SVAR NEJ
Svar på dina frågor SSK till SEMI SVAR TVEKSAMT
Kommer publiken tja det vet vi redan svaret på en arena som tar 7500 och inte har haft fullt en enda gång SVAR NEJ
« Föregående · 515332
Kommer publiken?