Ola: Synd att vi måste bli förknippade med en sådan skitstad.. ;>:)
Länsderby
628749 · Nästa » Till forumet
Länsderby
Att Södertälje och Linköping spelar i samma derbygrupp är inte så konstigt. SHL tror att båda lagen kommer från samma län.