nyförvärv
« Föregående · 92457 Till forumet
Sv: nyförvärv
flinta: jajamensan han va nhl spelare gångna säsongen
min källa snackade om att jokerit kan komma att få släppa till ytterligare en spelare har du hör det , beror på om han får nhl kontrakt istället ???? troligen inte han har ju redan provat over there ....ser ut att bli en riktigt bra säsong ............
en vi aldrig glömmer är väl kjell arne wikström klapp klapp klapp
härliga tider när han 1976 smällde på börje salming i hörnen på träningen inför canada cup curre blev vald till turnerinens bäste målis proffs året efter lite nostalgi bara man hear ju abstinens så här i sommar tid
min källa snackade om att jokerit kan komma att få släppa till ytterligare en spelare har du hör det , beror på om han får nhl kontrakt istället ???? troligen inte han har ju redan provat over there ....ser ut att bli en riktigt bra säsong ............
en vi aldrig glömmer är väl kjell arne wikström klapp klapp klapp
härliga tider när han 1976 smällde på börje salming i hörnen på träningen inför canada cup curre blev vald till turnerinens bäste målis proffs året efter lite nostalgi bara man hear ju abstinens så här i sommar tid
Sv: nyförvärv
Det närmar sig allt mer deadline och fortfarande är luftbussen ¨still going strong¨. Med mera nya sponsorer som det verkar så klirrar det till ännu mera och det kommer att märkas på namnen i spelartruppen. Det var länge sedan man sett en satsning i SSK som liknar denna. SSK är dom bästa - Heja heja heja Tälje.
Hoppas allt går i lås!
Hoppas allt går i lås!
Sv: nyförvärv
norris: Inte blev det några nya namn på årsmötet inte. Och det lär nog inte komma något den 15:e heller.....
Länkar:
http://www.synvinkel.net
http://www.synvinkel.net
Sv: nyförvärv
Power tälje>> Hur kom du på ditt nickname? Med tanke på att "power" på officiella sidan påpekat att han/hon och du inte är samma person så kanske du borde valt något eget... Dessutom snackar du om luftbussar vilket, om inte jag minns fel, var just "powers" benämning på ev. nyförvärv. Så vitt jag vet har väl inte du bevisat dig ha rätt i någonting än? Möjligtvis ett kommande nyförvärv då men det kan du ju ha snott från orginalet.
Sv: nyförvärv
fukami:
ja hur kom jag på det? jag kanske är inåtriktad och tråkig d.v.s har svårt för att hitta på något eget. luftbuss är det flera som sagt. jag sa alldeles före dom släppte törmänen att en finändsk forward skrivit på, eller gjorde jag inte det. nä kanske inte. jag snackar goja så ignorera mig i fortsättningen.
med all välmening Din kompis "power tälje".
ja hur kom jag på det? jag kanske är inåtriktad och tråkig d.v.s har svårt för att hitta på något eget. luftbuss är det flera som sagt. jag sa alldeles före dom släppte törmänen att en finändsk forward skrivit på, eller gjorde jag inte det. nä kanske inte. jag snackar goja så ignorera mig i fortsättningen.
med all välmening Din kompis "power tälje".
« Föregående · 92457
full diskretion utlovas.
annars håller jag er ansvariga för min utblivna nattsömn