Pappin27: bara att säga Grattis Södertälje! hade gärna sett han vakta buren i Leksand .
Staña Stannar!
« Föregående · 548325 Till forumet
Staña Stannar!
Japp, då var det som många föranat länge klart.
Rastislav Staña har skrivit på ett ettårs kontrakt oavsett NHL spel eller inte.
Lika skönt ä det också att Linkan helt väntat skivit på!
SSK in i döden på den mannen, eller?
Rastislav Staña har skrivit på ett ettårs kontrakt oavsett NHL spel eller inte.
Lika skönt ä det också att Linkan helt väntat skivit på!
SSK in i döden på den mannen, eller?
« Föregående · 548325