Visa klassen, SSK!
« Föregående · 164743 Till forumet
Sv: Visa klassen, SSK!
Cox: De enda inlägg du skrivit här i SSK´s gästbok är negativa....Börja se det ljusa i laget..
Sv: Visa klassen, SSK!
Cox: Du kan väl omöjligt säga att vi är sämre i år..vår placering är ju bättre? fattar inte hur din negativitet lyckas få det till att det går sämre för oss...
Sv: Visa klassen, SSK!
Knugen: Jag menar att vår placering är sämre nu, jämfört med vid samma tidpunkt förra året. Då vill jag minnas att vi låg femma efter 24 omgångar och att raset i tabellen började först efter jul. I vilket fall som helst har man rätt att begära mer av årets upplaga av SSK än av fjolårets, i synnerhet när också själva spelet är sämre, dont you agree?
Sv: Visa klassen, SSK!
pappin: Det finns en anledning till det, kan du lista ut varför? Berätta för mig var "det ljusa i laget" finns så skall jag med glädje börja titta.
Sv: Visa klassen, SSK!
Cox: Tycker inte att spelet är sämre i år än förra året.. förra året skapade vi inget framåt och levde på Roffe och försvaret,... i år gör vi både och.. Vi kan begära slutspelsplats..att mena att vi ska liga topp tre-fyra enkelt är att underskatta de andra lagens spelarmaterial... vi spelar helt enkelt i elitserien och det finns just nu 10-11 lag som alla är riktigt svåra att slå..varav två-tre näst intill är omöjliga när de har en bra dag... att man tar några förluster då och då är absolut inget konstigt.. har vi fått ut max av materialet? nää knappast men det tar tid att spela ihop en trupp med fyra nya stöttespelare.. det är lättare för HV, Färjestad, Frölunda vars nya spelare går rakt in i ett lag fullt med ledare och etablerade namn och knappt märks i mängden..våra nya killar måste direkt prestera då de är fyra av åtta stöttespelare med digra meritllistor... i färjestad hade de varit fyra av 20 eller nåt liknande...
Borde roffe stå varje match när han har en liten formsvacka? nää bättre att låta han vila tills han är på topp igen på träningarna? fast jag vet ju inte han kanske är bättre än linkan på träningarna och självklart ska han då stå..
Borde roffe stå varje match när han har en liten formsvacka? nää bättre att låta han vila tills han är på topp igen på träningarna? fast jag vet ju inte han kanske är bättre än linkan på träningarna och självklart ska han då stå..
Sv: Visa klassen, SSK!
Cox: T.e.x att dom ligger på slutspel...det är inte nu på säsongen man ska vara så bra att man leder utom det är väl i slutspelet...?och själv tror jag att ssk går till slutspel,och då kan de rutinerade vara till stor hjälp..
« Föregående · 164743
Ledningens snack om SSK:s fantastiska moral har då inte märkts av hittills, dags att börja visa den redan imorgon?