Saknar ni sune bergman han är tränare för Hudik Hockey.
Saknar ni Sune
« Föregående · 578038 Till forumet
Sv: Saknar ni Sune
Mr_hockey: Jag saknar sune, det avr jävligt kul att spöa honom på gurka de senaste säsongerna.
« Föregående · 578038