Bug...
250kg kärlek:
Bättre kvalitet, javisst.
Men vad är det egentliga problemet med friskans bekymmer?
Det kan -såvitt jag förstår- vara en av följande tre saker:
1) HS räknar verkligen fel.
2) Friskan har slarvat vid sin sammanräkning, och HS räknade faktiskt riktigt.
3) Friskan har fattat fel, men räknat korrekt - dock på fel saker.
Så innan vi kräver att HS ska höja kvaliteten vill jag (och tydligen även Dream Team) gärna utreda om alternativ 2) eller 3) är det som inträffat.
friskan vill dock bara svara 'fungerar inte' och 'papper och penna'.
Svårt att höja någon kvalitet med detta underlag.
In my humble opinion.
Friman SR:
Det är nog ett meddelande som dykt upp efter att du gick in på sida 1, men innan du växlar över på sida 2. Hade du istället reloadat sida 1 hade du sett den gula lampan, men eftersom du var på sida 2 såg du varken meddelande eller lampa.
Se'n kommer nästa nya meddelande, och den gröna kvadraten tänds efter en stund. Du triggar, och laddar ned sida 1 igen, och det nya meddelandet har gul lampa - MEN inte det näst nyaste, för det har ju redan haft en gul lampa.
De "gula lamporna" hamnar inte alltid på rätt ställe. Jag vet vilket inlägg jag har överst, läser och scrollar till botten. Väljer sida 2, scrollar och läser en bit. Sedan tänds "den gröna rektangeln" som talar om att det finns nya inlägg publicerade. Jag klickar då på samma gästbok där jag är inne bland Mina favoriter där rektangeln är grön. Döm då om min förvåning när det emellan den sista "gula lampan" och det inlägg jag lästa allra först finns två inlägg där "lampan" inte lyser....... Har'e gått en säkring eller e glödlampan trasig måntro? Nä, det är en bugg.....;-)
Keep up the good work...........
