Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Marcus:
Ja, det var oerhört märkligt, eftersom jag lade in ett klipp precis innan.
Jag försökte en sex-åtta gånger, som bara försvann ut i /dev/null.
Jag är fullständigt oförmögen att posta just den där videosnutten i café-boken, ty just den boken vägrar att acceptera den, oavsett om jag har den som länk, skriven för hand i brödtexten, eller ditkopierad.
Här går det dock bra. Nu ger jag upp.
Kul och se huruvida det går att posta härinne?
http://www.youtube.com/watch?v=r1inueBSwkoSe testboken för "bevis"
Redigerad kommentar
Keep up the good work...
Marcus: Det är något skumt med matcherna på MoDos sida. Där står det förnärvarande att matchen Rögle - Modo slutade 4- 0 iställt för 1-2. Det verkar vara någon eftersläpning från matchen inna.
Eller som Sverker skulle ha sagt: Ska det vara så? Va? Va?
Bara jag som har problem med att inte kunna läsa hela meddelande i bubbelhistoriken. vad beror det på ? När jag tar emot syns inte hela meddelandet och lika när jag klickar på historik så syns inter all text.
Redigerad kommentar
Marcus: Kommer inte överens med "undersidorna" under "Aktuellt hos...".
Skall bläddra bland ämnen men när jag klickar på "fler" så kommer istället "nyheter" upp i den rutan och i huvudrutan. Jag ville ju ha fram "alla" ämnen i huvudrutan? Det blir samma sak vad jag än väljer överst i Aktuellt-rutan (Aktuellt/Ämnen/Bloggar/Rösta/Nyheter)
Det funkade igår men just nu kommer man bara till "nyheter" alltså.
Sen tycker jag att det vore bättre enklare att när man tryckte på fler att att det bläddrades i Aktuellt-rutan istället för att det hamnar i huvudrutan. Men det är väl kanske en vanesak också.
Har inte riktigt satt mig in i comhems teknik ännu, men det upprättades i praktiken en ny anslutning med färdiga konfigurationer när jag pluggade in modemet. Antagligen ska jag hitta något i den soppan.
I FF kan jag se ett meddelande om att "Webbplatsen har inte lämnat några identitetsuppgifter." Har det något med saken att göra och kan jag fixa problemet på något sätt via egna browser-inställningar?
Apropå de blåa rutorna...
Fick upp den på ett nytt ställe nyss.
Hade även en mindre variant, utan det blåa, med Poffa på samma ställe tidigare.
Bild finns i mitt filarkiv under HS4
Redigerad kommentar
Fatal error: Class 'GameStats' not found in /usr/home/marcus/hockeysnack.com/app/area/statistics.php on line 22
Stigsson: Det beror på din webbläsare samt dess inställningar skulle jag tro.
Ambroo och andra med problem: Nu är notifieringsbubblorna väck. Nu ska ni kunna döda alla era notifieringar genom att klicka på "stäng alla.
Utan att egentligen veta ett dyft, så skulle jag börja med att rensa bort alla hockeysnacksrelaterade cookisar för att se om det skulle hjälpa.
Vet inte om det hjälper i felsökandet men kanske.
De blå Brevlådanfladdrande rutorna kanske försvinner om man blir en plussare?
Det är väldigt iriterande dessa fladdrande blåa grejer, det blir längre mellan inloggningarna nu.
Tjyvkika var ligger det någonstans nu?
Strö gärna inte mer salt i såren bara =)