Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Det här är cuen för er andra att trycka plus
Bergius:
Ja, det är ju inte lätt att föra en konversation med dig. :0)
Men du kan upprepa ditt problem gissar jag.
a) Är det samma sak om du testar IE på en annan dator?
b) Vad händer om någon annan loggar på din dator och testar från sitt konto?
c) Har du prövat att ominstallera IE, och då utan att det blir någon förändring i felbilden?
Bergius:
Testar hur det funkar i min IE8.0.6
Det måste vara ett problem som bara dyker upp vid extremt få tillfällen.
Eller är det så hela tiden för dig, men inte likadannt för andra.
Jag har ett problem när jag använder Internet Explorer. Jag skriver inlägg som vanligt och det syns i boxen när jag skriver men när jag postar inlägget så kommer inte texten med.
Det fungerar bra i chrome som jag skriver i nu samt i min htc men just IE verkar de inte funka. Det har blivit nyligen.
Någon med liknande erfarenheter?
Men annat är inte att vänta, när man envisas att använda en uppfuckar-editor istället för en texteditor.
Ja jag har funderat på om inte en del skribenter av misstag tryckt kommentera ibland, istället för att tumma hit och dit.
Det här med med det nya i tumtryckandet.
Själv har man suttit o tryckt minus en del ggr när man ska trycka plus pga för feta fingrar på HTC:n.
Det blir skoj det här:)
Edit: Tryckte på fel tumjävel först, men nu är det åtgärdat.
Redigerad kommentar
"Du kan även gärna förklara vad syftet och poängen med att exponera dem som tidigare trott sig få rösta anonymt är."
Rädd för något ? ;)
Tack förresten, nu ser det ut att fungera klockrent.
Redigerad kommentar
"Glöm din dröm" :)
Verkar funka Ok i alla andra böcker.
Mysko.
Ni kanske håller på att bli avmarginaliserade som lag betraktat.. ;-)
Jag har de olika lagens forum placerade under fliken "mina forum". När jag klickar på varje lag utom "Timrå IK" så ser menyerna ut som vanligt men när jag klickar på timrås så försvinner hela höger del av sidan.
Dvs. det är inte tomt i höger-menyerna, dom är helt enkelt borta. Detta inkluderar: min egen meny med presentation, gästbok osv., mina vänner, mina forum, mina ämnen och min status.
Obs. Jag är spiknykter och använder FF 5.0
Nikki Nine:
Ett mycket välskrivet inlägg, som jag kan backa upp helt och hållet - nu när jag tänkt igenom plus och minus med plus och minus.
Jag gillar DISKUSSIONEN, och den premieras inte av tummen-ned.
Jag passar på att vara lite crazy, och prövar tummen-upp-funktionen.