1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

Grupper · 4913 inlägg · 387 ämnen
3035667 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rip Kirby: Tack för feedback. Båda bug'arna är fixade!

Rip Kirby: Om jag vill bifoga länkar fungerar inte alternativet "Fler" för URL-länkar för mig.

Rip Kirby: Är det nån tanke med att ha två pilar (en stor och en liten) när man ska redigera inlägg?

Sv: Dark mode
RELEASE AV DARK MODE
----------------------------
HockeySnack har äntligen fått Dark Mode. Klicka på månen längst upp till höger så kan ni prova det. Och hittar ni nått som ser f-jävligt ut så skriv ett par rader. Det var rätt mycket jobb att få till det så jag har säkert missat på en del ställen. Har även gjort en del anpassningar till mobilläget som jag tror underlättar navigeringen. Utöver det stöd för filformatet svg för bilder.

Brynäsgubbe: Kul att du gillar Dark mode. Det fanns en linje även i "light mode" men den var för svag för att synas. Jag har gett den lite mer färg så nu syns den.

Jag gillar nya dark mode! Det har varit efterlängtat.

Har lite feedback kring nya looken (för visst är det en hel del nytt, eller är det jag som är snurrig?).

Jag upplever iallafall att det är separationen mellan inlägg är svår att se, går det att lägga in en tunn linje före och efter inlägg?

I dark mode försvinner också den gröna färgen på omtyckta inlägg, går det att få dem att sticka ut lite mer?

Edit: Nu ser jag att dark mode har en linje mellan inläggen, men inte ljust läge? Är det ämnat så?
Uppladdat:

500x0-screenshot-2026-06-01-214938.png

500x0-screenshot-2026-06-01-215054.png

Marcus: Great. Thanks!

Rip Kirby: det är en bug. Jag fixar det!

Marcus: Varför ser likesymbolen (hjärtat) ut som man redan markerat det? D.v.s att det redan lyser rött trots att man ännu faktiskt inte gillat inlägget?

Jag fick lite "vibe", får se om det blir nå vettigt av de...
Uppladdat:

500x0-darkmode.png

Sv: Medialänkar
När man bifogar fler än en länk till ett meddelande och vill läsa dessa efteråt ser det ut som att länkarna "flyter ihop". Jag hade önskat att länkarna istället hamnade på olika rader, om inte annat för tydlighetens skull. Som det ser ut nu får jag som läsare ingen vettig chans att se vad det är för länk jag går in på.

Sv: Lägg till Östersund IK
Rip Kirby: Fungerade. Tackar.

Hälge: Jag löste problemet genom att ta bort boken som favorit men att direkt lägga till den på nytt.

Rip Kirby: Samma här.

3035667 · »

Välkommen till HS-supporten

Här får du svar på allt som har med sajten att göra. Här rapporterar du fel och kan läsa om andras problem. Välkommen!

Sidan sköts av: Forumledarna