HockeySnacks drift-tråd
Står det inget om ett ställe i Virginia som låter som ett svenskt resföretag med bas i Göteborg... = )
Metal Guru: Mitt whois-uppslag sa Herndon, Virginia.
OrgName: Beyond The Network America, Inc.
OrgID: BNA-42
Address: 450 Springpark PL
Address: Suite 100
City: Herdon
StateProv: VA
PostalCode: 20170
Country: US
Marcus:
Så nu har du strax Pentagon på halsen...
209.8.151.146
ISP: BEYOND THE NETWORK AMERICA INC
Domain: CAIS.NET
Where: UNITED STATES / DISTRICT OF COLUMBIA / WASHINGTON
Låter både märkligt och konstigt.
Är det inte bara att stänga av direkt?
Stigsson:
Jag tycker att i princip alla olika varianter av tabeller för våra högre serier suger getpung - de är så oöverskådliga och/eller redundanta så att det är löjligt.
Förklara göra logiken i att ha en kolumn för oavgjorda, en för Overtime Won och en för Overtime Loss - och dessutom väl separerade från varandra...
Det finns en inkarnation som är överlägsen de andra, och den har jag tidigare lyckats lobba in här på HS. Nu har man frångått den, och mig veterligen finns den inte längre live någonstans.
Denna variant frångår dagens gängse kombination av den svenska VOF-stylen och OTW/OTL i NHL-stuk.
Helt simpelt förklarar den hur många poäng man samlat åt sig vid varje match - 3p, 2p, 1p, 0p.
Genialt.
Och bortglömt.
Stigsson: Jag undrar vad det är som gör att HS kraschar vid matchkvällar?
Om kolumnen O ska finnas, t ex i ES tabellen, så bör den väl vara placerad mellan ÖV och ÖF och inte bakom ÖF? V ÖV O ÖF F är väl den logiska ordningen?
Efter det klickade jag på mitt lag och kom in på en statistiksida. Där kan man bland annat läsa "formkurva kommer snart". Hur många matcher ska behöva gå innan vi får se denna formkurva? Den borde väl kunna räknas ut nu när det har gått 14 omgångar.
Högst upp på statistiksidan finns också de fem senste matcherna för resp. lag. Bakom varje match finns en liten symbol som man ska kunna trycka på för att få fram jämförelsestatistik mellan lagen i den matchen. Trycker jag på symbolen bakom tex. Mora-Västerås hamnar jag dock på Moras startsida och inte på någon jämförelse, när kommer denna länk att fungera?
Det var faktiskt jag ocksa. Anledningen vet jag inte riktigt men jag har mina aningar.
(10:00 akte jag av farjan.)
Skrev ett inlägg i VF's gb för en stund sen men när jag skulle skicka meddelandet stod det att jag inte hade rätt att skriva inlägg. Då hade jag loggats ut av någon konstig anledning så jag va tvungen att skriva om allt. Som tur var var det inget långt inlägg men man hade blvit gött sur om man skrvit långt och allt bara försvunnit..
Kanske vore bra om ni kollade upp detta =)
Och nu går det mycket raskare igen, åtminstone upplever jag det så!
Tack för det, Televerket! :)
Bra jobbat Marcus!
Men det känns ärligt talat som en gradering av helvetet... ;-)
All heder åt Marcus och ingen skugga må falla på honom.
Kanske tur att hans internetabonemang krånglade under lågsäsong...
:-)
Tack Marcus!
Du får nog stå ut tills Marcus har fått tillbaka sitt internetabonnemang, ska du se.
Har pågått i en vecka nu...
Konstig kundpolicy de verkar ha. Utföra åtgärd utan att informera innan.
För övrigt tycker jag det verkar gå riktigt långsamt. Hoppas det stabiliserar sig
NuMo Skriver ett inlägg hos MoDo Hockey

73Sjöbba: Stäng av FF och starta om det igen.
Ctrl+ och Ctrl- ändrar textstorleken för respektive flik.