Namn på "bubblorna"
« Föregående · 417314 Till forumet
Sv: Namn på "bubblorna"
Frella:
Då är det alltså du som får agera försöksperson. Installera SP2! ;)
Då är det alltså du som får agera försöksperson. Installera SP2! ;)
Sv: Namn på "bubblorna"
Sannes: Jag kör XP med SP1, har inte uppdaterat ännu. Och jag ser till X - Microsoft Internet Explorer då jag skickar bubblor...
Sv: Namn på "bubblorna"
Funkar utmärkt även i 1600x1200 så den teorin kan vi nog avskriva.
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander:
Jag kör 1600x1024 och har inga problem med det...
Ska testa 1600x1200 nu, får se hur det går.
Jag kör 1600x1024 och har inga problem med det...
Ska testa 1600x1200 nu, får se hur det går.
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander:
Jag har ju för mig att jag på SpS kunde se uppe på den blåa listen vems bubbla jag svarade på.
Jag har ju för mig att jag på SpS kunde se uppe på den blåa listen vems bubbla jag svarade på.
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander:
Det gör jag också. Windows 2000 fullt uppdaterad och självklart i mint condition.
Låt mig gissa, du kör XP och har allting i fina blåa och gröna färger, allting ser ut som ett stort fluffigt moln och ingenting fungerar. Tänkte nästan det.
Det gör jag också. Windows 2000 fullt uppdaterad och självklart i mint condition.
Låt mig gissa, du kör XP och har allting i fina blåa och gröna färger, allting ser ut som ett stort fluffigt moln och ingenting fungerar. Tänkte nästan det.
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa:
Kan det ha något att göra med att jag uppdaterade datorn nyss. Fick upp att jag skulle uppdatera något som hette Service Pak 2 eller nåt i den stilen.
Som några av Er redan vet så kan jag inget om datorer.
Kan det ha något att göra med att jag uppdaterade datorn nyss. Fick upp att jag skulle uppdatera något som hette Service Pak 2 eller nåt i den stilen.
Som några av Er redan vet så kan jag inget om datorer.
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: Vet inte om det har med min upplösning på skärmen att göre eller vad det är.
Kör 1600x1200
Kör 1600x1200
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander:
Och du skall jobba med IT? :-P
För mig står det "Till: Sannes - Microsoft Internet Explorer"
Och du skall jobba med IT? :-P
För mig står det "Till: Sannes - Microsoft Internet Explorer"
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander:
Åh tack, så glad jag blev nu, trodde det bara var jag.
Åh tack, så glad jag blev nu, trodde det bara var jag.
Sv: Namn på "bubblorna"
Sannes:
Nu vet jag inte om jag missuppfattat dig, men uppe i listen på bubbelfönstret står det ju "Till: Sannes".
Nu vet jag inte om jag missuppfattat dig, men uppe i listen på bubbelfönstret står det ju "Till: Sannes".
Namn på "bubblorna"
Jag tycker att det skulle vara kanonbra om det stod namnet i "bubblan" till den personen man skall skriva till eller svara på.
Svarar man inte med en gång på bubblan så kommer då inte jag ihåg till vilken person man har en bubbla öppen.
Jo, jag vet att jag har dåligt minne.
Svarar man inte med en gång på bubblan så kommer då inte jag ihåg till vilken person man har en bubbla öppen.
Jo, jag vet att jag har dåligt minne.
« Föregående · 417314

Där ser man. Då var det inte stora fluffiga molnet som var orsaken...
Sannes:
Hjälpte 65:an dig att installera om Windows? Han gav dig väl goda råd i alla fall. Jag tycker det märks nu i alla fall.