Spännande
« Föregående · 655668 · Nästa » Till forumet
Sv: Spännande
Ibland när (åtminstone) jag tjuvkikar står det ibland ingenting efter användarnamnen. Är det bara jag som har det så, eller ska det kanske t.o.m vara så??
Leksands IF
mattias - 74 Läser inläggen hos Matchtips
Db_04
Luleå HF
lizzard Tjuvkikar på de andra
Jesper Jonsson
MoDo Hockey
Modoante
Icing-Ove
Frisco
Leksands IF
mattias - 74 Läser inläggen hos Matchtips
Db_04
Luleå HF
lizzard Tjuvkikar på de andra
Jesper Jonsson
MoDo Hockey
Modoante
Icing-Ove
Frisco
Sv: Spännande
Dream Team:
Jag håller med, det blir lite jobbigare att läsa när man scrollat sig ned så att det blå fältet på högerkanten försvunnit. Antar att det finns något bra med att inte ha det som en egen ram, men jag förstår inte vad det braiga skulle vara. Marcus kanske kan förklara meningen.
Jag håller med, det blir lite jobbigare att läsa när man scrollat sig ned så att det blå fältet på högerkanten försvunnit. Antar att det finns något bra med att inte ha det som en egen ram, men jag förstår inte vad det braiga skulle vara. Marcus kanske kan förklara meningen.
Sv: Spännande
Är det någon fler än jag som efter ett par dagars hyfsat frekvent läsande i de olika gästböckerna får känslan av att det ser lite rörigt ut. Ett exempel är att det saknas någon form av avgränsning till höger i rutan för inläggen. Det flyter liksom ut och det känns som något fattas just där. Eller är det så att detta är gjort så enbart för att det ska kunna ge plats åt större bilder i inläggen?
Sv: Spännande
En sak som är lite underlig är under "Medlemmar" till vänster.
Trycker man där kommer dte fram en massa namn med början på "DK Blue Fox 44" fram till "73Sjöbba".
Trycker man på sida 2 börjar det på "58 Larsson" och slutar på "Abron". "73Sjöbba" är med på sidan 2 också.
Det hoppar tillbaka en massa namn mao.
---
En sak till på medlemmar.
Ställer man in det hela på ANTAL INLÄGG och FALLANDE är "Paddan" i topp och "Johan J" i botten. Klickar man på sidan 2 så hmnar man på samma sidan 2 som jag beskrev här ovanför.
Trycker man där kommer dte fram en massa namn med början på "DK Blue Fox 44" fram till "73Sjöbba".
Trycker man på sida 2 börjar det på "58 Larsson" och slutar på "Abron". "73Sjöbba" är med på sidan 2 också.
Det hoppar tillbaka en massa namn mao.
---
En sak till på medlemmar.
Ställer man in det hela på ANTAL INLÄGG och FALLANDE är "Paddan" i topp och "Johan J" i botten. Klickar man på sidan 2 så hmnar man på samma sidan 2 som jag beskrev här ovanför.
Sv: Spännande
Ponera nu att den gode M.Guru plötsligt sprungit iväg för att botanisera i kylskåpet, och fastnat med överkroppen i inkrökt läge, bland majonäs, rysk pesto och Bullens Pilsnerkorv.
Tiden går, och oroliga HS-besökare börjar bli oroliga, och bubblar varandra om att nu läser väl M.Guru osedvanligt långsamt, emedan det bara inkommit ett bidrag i Moraboken det senaste dygnet - ett lunarlikt öÖöHhH!!! från en förkommen Leksing.
För att en sådan oro inte skulle få fördärva den allmänna stämningen på HS, föreslår jag en TimeOut-detector, ett känslospröt som noterar en aktivitet på nada, och som sedan då en given tidsperiod (15 minuter?) går ut, visar följande för den vane tjuvkikaren:
Ponera nu att den gode M.Guru plötsligt sprungit iväg för att botanisera i kylskåpet, och fastnat med överkroppen i inkrökt läge, bland majonäs, rysk pesto och Bullens Pilsnerkorv.
Tiden går, och oroliga HS-besökare börjar bli oroliga, och bubblar varandra om att nu läser väl M.Guru osedvanligt långsamt, emedan det bara inkommit ett bidrag i Moraboken det senaste dygnet - ett lunarlikt öÖöHhH!!! från en förkommen Leksing.
För att en sådan oro inte skulle få fördärva den allmänna stämningen på HS, föreslår jag en TimeOut-detector, ett känslospröt som noterar en aktivitet på nada, och som sedan då en given tidsperiod (15 minuter?) går ut, visar följande för den vane tjuvkikaren:
| Metal Guru | Har somnat in vid inläggen hos Mora IK |
Sv: Spännande
Marcus:
Spelscheman och Tabeller tycker jag är lite fel.
Kikar jag på spelschemat till ES, vill jag gärna toggla mellan tabellen och schemat - inte mellan schemat för ES och AS.
Enkelt förslag: gör Elitserien och Allsvenskan istället, där man togglar mellan tabell och schema.
Men egentligen vill jag se tabell och schema samtidigt, varför jag när jag gjort sådana här grejer själv alltid har en fast tabell överst, och ett scrollbart schema under.
Jag är dock väl medveten om att en sådan lösning skulle generera ett nytt 800x600-inlägg av (storleken har ingen betydelse) Frisco.
Just my 2 cents.
Spelscheman och Tabeller tycker jag är lite fel.
Kikar jag på spelschemat till ES, vill jag gärna toggla mellan tabellen och schemat - inte mellan schemat för ES och AS.
Enkelt förslag: gör Elitserien och Allsvenskan istället, där man togglar mellan tabell och schema.
Men egentligen vill jag se tabell och schema samtidigt, varför jag när jag gjort sådana här grejer själv alltid har en fast tabell överst, och ett scrollbart schema under.
Jag är dock väl medveten om att en sådan lösning skulle generera ett nytt 800x600-inlägg av (storleken har ingen betydelse) Frisco.
Just my 2 cents.
Sv: Spännande
När jag tjuvkikar och trycker på uppd. huvudfönster så förväntar jag mej samma sida men uppdaterad, men ibland så kommer förstasidan upp. Inget som stör mej mycket kan istället trycka på tjuvkika igen i marginalen. Men vad är meningen med en uppd. fönster-ruta om man inte samma sida uppdateras??
« Föregående · 655668 · Nästa »
