Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
« Föregående · 1007267 Till forumet
Sv: Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
Tant-Gert:
Han syftar på den förvånansvärt höga procentsiffra av tittare globala tv-institut har levererat från svensk slutspelshockey från remote areas som Pantagonien och Tortuguero.
Han syftar på den förvånansvärt höga procentsiffra av tittare globala tv-institut har levererat från svensk slutspelshockey från remote areas som Pantagonien och Tortuguero.
Sv: Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
Metal Guru: Oh Really? :)
Skämt åsido, vet du vad han syftar på?
Skämt åsido, vet du vad han syftar på?
Sv: Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
Keine Anung, Tant-Gert:
Men han låter väl som vanligt pennan spela över ett tomt papper, utan att koppla in hjärnan.
Men han låter väl som vanligt pennan spela över ett tomt papper, utan att koppla in hjärnan.
Sv: Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
Metal Guru: Jo, resten är ju bara snömos. Men om ingen vet vad karltoken snackar om blir det ju lite tramsigt. Tom med kvällsblaskemått mätt. Trodde att det kanske hade varit överraskande många som kollat hockey kontra melodifestival, det vore verkligen underbart. För värre spektakel än melodifestivalen finns inte i mina ögon.
Sv: Anrells Krönika 16/3. De sensationella tittarsiffrorna?
Tant-Gert:
Var det schlagerfestival igår? Vilket land vann?
Var det schlagerfestival igår? Vilket land vann?
« Föregående · 1007267
"De sensationella tittarsiffrorna för slutspelshockeyn har chockat tv-världen."
Vad syftar han på?
TG