Alisandali: Av det man kunde se känns det som Remstams crosschecking på en intet ont anande Tomas Johansson efter avblåsning som startade det hela. Fast kanske hade ngt hänt strax innan som fick sinnet att rinna över.
Hockey-Huliganism.
« Föregående · 618183 Till forumet
Sv: Hockey-Huliganism.
Bafucin: Men domarna ska ju ta för allt nu , nästan så det blir parodi på hockey .
Vet inte just nu vad som utlöste bråket i Jönköping , men det verkar vara lite "overkill" att ta så många utvisningsminuter i slutet på en match .
Vet inte just nu vad som utlöste bråket i Jönköping , men det verkar vara lite "overkill" att ta så många utvisningsminuter i slutet på en match .
Sv: Hockey-Huliganism.
Alisandali: Oc så gapades det på Bofors IK när man bara fick 101 min mot AIK för ett tag sen. Och det var över hela matchen.
Sv: Hockey-Huliganism.
mattias - 74: 110minuter enlinigt Swehockey , på dom sista fem .
Länkar:
http://
http://
Sv: Hockey-Huliganism.
Metal Guru:
86 minuter fick jag det till i Sudden för LHC men det kanske kvittar :-)
86 minuter fick jag det till i Sudden för LHC men det kanske kvittar :-)
Sv: Hockey-Huliganism.
Hoppsan. Nu rasslade det till på Swehockey Online, och siffrorna korrigerades till
110 UTVISNINGSMINUTER
för LHC mellan tidsstämplarna 63:30-65:00.
Skulle man orka med samma konsumtion under en hel match (60 min), skulle man stanna på makabra 4400 utv.minuter...
110 UTVISNINGSMINUTER
för LHC mellan tidsstämplarna 63:30-65:00.
Skulle man orka med samma konsumtion under en hel match (60 min), skulle man stanna på makabra 4400 utv.minuter...
Sv: Hockey-Huliganism.
Linköping inkasserade 90 utv.minuter på sudden-snutten; alltså på bara fem minuters effektiv speltid. Bra jobbat!
Sv: Hockey-Huliganism.
Friman SR:
Läktarvåldet verkar ha spridit sig ned på isen:
Läktarvåldet verkar ha spridit sig ned på isen:
| 63.47 | 2 min | LHC | 84. BLOMDAHL, Patric | ROUGH |
| 63.47 | 2 min | HV71 | 10. THÖRNBERG, Martin | ROUGH |
| 63.47 | 2 min | LHC | 84. BLOMDAHL, Patric | ROUGH |
| 63.47 | 20 min | LHC | 84. BLOMDAHL, Patric | GA-MI |
| 63.47 | 5 min | HV71 | 75. REMSTAM, Mattias | FISTI |
| 63.47 | 20 min | HV71 | 75. REMSTAM, Mattias | MATCH |
| 63.47 | 5 min | LHC | 30. NORRENA, Fredrik | FISTI |
| 63.47 | 20 min | LHC | 30. NORRENA, Fredrik | MATCH |
| 63.47 | 2 min | HV71 | 10. THÖRNBERG, Martin | ROUGH |
| 63.47 | 5 min | LHC | 2. PIHL, Andreas | FISTI |
| 63.47 | 20 min | LHC | 2. PIHL, Andreas | MATCH |
| 63.30 | 2 min | HV71 | 58. KARLSSON, Jens | ROUGH |
| 63.30 | 2 min | LHC | 24. HOLMQVIST, Andreas | ROUGH |
| 63.30 | 10 min | LHC | 24. HOLMQVIST, Andreas | ROUGH |
Sv: Hockey-Huliganism.
Alisandali: Å varför sker det där Linköping är ena part???? Kan dom inte få ett fotbollslag i Allsvenskan till den staden så att hockeyn kan förskonas från tocket drägg.... Hockeyn var relativt fritt från huliganism innan Linköping kom upp i eliten. Vilka som nu än har orsakat detta så måste Hockeyförbundet straffa förövarna HÅRT... Dessutom så är de kan det vara på sin plats att även straffa klubbarna hårt direkt så att det stävjas likt man motar Olle i grinden......
Sv: Hockey-Huliganism.
jo´rå, Alisandali:
men jag gillar ju att rätta folk till höger och vänster... ;0)
men jag gillar ju att rätta folk till höger och vänster... ;0)
Sv: Hockey-Huliganism.
Metal Guru: Rätt , lite klantigt skrivit av mig .
Hoppas ändå du förstog vad jag menade .
Hoppas ändå du förstog vad jag menade .
Sv: Hockey-Huliganism.
Dream Team:
Jovisst har det susats mycket om Cluben i media med skandaler med mera men på sistone har det varit tystare tycker jag. Var väl den sponsorn härom dagen som inte riktigt var rätt. Men visst, lite av ett poplag är det väl...
Jovisst har det susats mycket om Cluben i media med skandaler med mera men på sistone har det varit tystare tycker jag. Var väl den sponsorn härom dagen som inte riktigt var rätt. Men visst, lite av ett poplag är det väl...
Sv: Hockey-Huliganism.
Metal Guru: LHC måste ju försöka göra nått åt det problemet , innan det blir värre än vad det är idag .
Hockey ska vara kul och jag gillar att umgås med motståndar supportar .
Slagsmål hör inte hemma på en hockeyläktare .
Hockey ska vara kul och jag gillar att umgås med motståndar supportar .
Slagsmål hör inte hemma på en hockeyläktare .
Sv: Hockey-Huliganism.
Sibbe: Bra bild och bra bild, det som jag alltid har förknippat Clöbben med är den som poplag, inte så mycket mer än så.
Sv: Hockey-Huliganism.
Metal Guru: Pinsamt! Inte första gången LHC-supportrar ställer till det. Synd, det drar verkligen ner helhetsbilden av den annars bra klubben LHC...
Sv: Hockey-Huliganism.
Metal Guru:
Ovanligt att dom är igång igen... Hockeysveriges svar på Black Army.. Men vad jag förstått är det mest snorungar, men det drabbar ju föreningen i sig.
Skulle tro att LHC får räkna med påföljder....
Ovanligt att dom är igång igen... Hockeysveriges svar på Black Army.. Men vad jag förstått är det mest snorungar, men det drabbar ju föreningen i sig.
Skulle tro att LHC får räkna med påföljder....
Hockey-Huliganism.
Ett tio-femtontal LHC-supportrar har slagits på läktarn i slutet på första perioden i Jönköping.
« Föregående · 618183