Intressant att det vart förlägning i båda matcherna får jag säga!!! Bra matcher oxå!!! Tror dock inte att det blir 8 perioder i dom här matcherna!!! Är helt omöligt!!!
Semi 1
« Föregående · 70147 Till forumet
Sv: Semi 1
Grattis frölunda till segern, och grattis Carnbäck till tre mål! Men nu är jag ju MoDo supporter så jag hoppas att MoDo vänder det här nu och vinner uppe i Ö-vik. Klart trevligare hockey nu än när MoDo mötte Luleå. Två bra lag som spelar rolig hockey, nu kan det bara bli vinnare. Men hoppas som sagt att MoDo drar längsta stråt.. =) Lycka till i alla fall...
/Stefan
/Stefan
« Föregående · 70147